מחר: החנות המקוונת של זארה תגיע לישראל

רשת האופנה הפופולרית משיקה את השירות האינטרנטי שלה בישראל • אם יש לכם אייפון תוכלו להזמין כבר מהיום, אם לא – חכו להשקה הרשמית מחר • אז כמה זמן ייקח לבגדים להגיע ליעדם וכמה תשלמו על משלוח? • ובכלל: עד כמה רחב ההיקף של קניינות ברשת בקרב המגזר החרדי?

פריטים של זארה הום | צילום: יח"צ חו"ל

באיחור אופנתי זה קורה: ענקית האופנה 'זארה' הודיעה כי החל ממחר (חמישי) יהיה ניתן להזמין את מוצרי הרשת גם דרך אתר האינטרנט של החברה. למרות שהפתיחה הרשמית רק מחר, משתמשי האייפון יכולים להזמין ביגוד כבר כעת.

במידה ותרכשו במחיר שעולה על 200 שקלים, המשלוח יהיה חינם. אם תרכשו בפחות מ-200 ש"ח, משלוח יעלה לכם 30 ש"ח. זמן האספקה של המוצרים הוא בין שלושה לששה ימי עסקים, אם כי ישנה אפשרות של איסוף המוצרים מחלק מ-25 החנויות הפיזיות של הרשת שפזורות ברחבי הארץ.

בנוסף הודיעה 'זארה', כי לקוחות הרשת יוכלו להשתמש ליצירת קשר עם נציגי החברה גם בערוצי השירות הקיימים כיום, בטלפון, במייל וברשתות החברתיות.

מעצבת האופנה החרדית הדסה בניזרי, בעלת המותג 'hadyo', מסבירה את היקף השוק של 'זארה' בקרב נשות המגזר החרדי: "קודם כל", היא אומרת, "'זארה' זה המקום שכל החרדיות רוכשות בו בגדים. 'זארה' מביאה עיצוב יפה, מכובד וצנוע. היא מביאה את העיצובים של בתי האופנה הנחשבים בעולם במחיר טוב".

לגבי המצב שבו לא ניתן היה להזמין עד כה  את מוצרי 'זארה' ברשת, אומרת בניזרי: "באתר אף פעם לא יכולנו להזמין, היינו צריכים לשים כתובת של משפחה או מכרים מחו"ל ומשם זה היה מגיע אלינו. עכשיו זה הרבה יותר נוח, לא צריך לצאת מהבית בכלל, זו ממש ברכה. אני והמכרות שלי חיכינו בכיליון עיניים לכך שהאתר של 'זארה' יאפשר משלוחים גם בישראל".

"ככלל", אומרת בניזרי, "תופעת הקניינות ברשת הולכת וגוברת בקרב המגזר, יש אתרים שמוכרים לא רק בגדים רגילים אלא 'הוט קוטור'. בכל אופן אין ספק שמדובר בבשורה שתשרת גם את נשות המגזר החרדי".

'ביזנעס' מציין כי הוא מעדיף למדוד את בגדיו ונעליו על גופו ולא להזמינם דרך הרשת. אך, כך או כך, אין ספק שהחנות האינטרנטית של 'זארה' בישראל תגרום ללא מעט משפחות להתקשר לבנקאי ולבקש ממנו להרחיב את מסגרת כרטיס האשראי…

כתיבת תגובה