מטרופולין בנתניה: מסגרת אשראי של 650 מיליון ש' לפרויקט

קבוצת איציק תשובה החלה בעבודות להקמת פרויקט "מטרופולין" בנתניה | החברה קיבלה לאחרונה מסגרת אשראי של 650 מיליון שקל לפרויקט מבנק מזרחי טפחות | עד כה נמכרו בפועל למעלה מ-90% מהשטחים למכירה | החברה הגישה בקשה לוועדה המקומית להגדלת זכויות הבנייה ולהוספת מגדל משרדים בן כ-40 קומות של תעסוקה ומלונאות בשלב הבא של הפרויקט

יציקת הרפסודה בפרויקט מטרופולין של איציק תשובה | צילום: יח"צ

קבוצת איציק תשובה החלה בעבודות להקמת פרויקט "מטרופולין" בנתניה, זאת לאחר שקיבלה ליווי בנקאי לפרויקט מבנק מזרחי טפחות בהיקף 650 מיליון שקל. מדובר בפרויקט הדגל של החברה שיכלול מרכז עסקים חדשני מהגדולים שהיו בעיר. 

מתחם העסקים מטרופולין "Tshuva Business Center" (TBC) הוא אחד מפרויקטי הדגל של קבוצת איציק תשובה בנתניה, שישלב מרכז עסקים בהיקף כולל של כ-26,000 מ"ר ברחוב גיבורי ישראל, שהינו העורק הראשי של אזה"ת החדש פולג בנתניה. מהחברה נמסר כי היא הגישה בקשה לוועדה המקומית להגדלת זכויות הבנייה ולהוספת מגדל משרדים בן כ-40 קומות של תעסוקה ומלונאות בשלב הבא של הפרויקט. 

לדברי ויקטור חביב, מנכ"ל קבוצת איציק תשובה, "הליווי הבנקאי שקיבלנו מבנק מזרחי טפחות משקף הבעת אמון מובהקת של המערכת הפיננסית בישראל ביכולותיה ובעוצמתה של החברה, כמו גם באיכות הפרויקט עצמו. מדובר באחד ממתחמי העסקים הגדולים והמרשימים שהיו בנתניה. עד כה נמכרו בפועל למעלה מ-90% מהשטחים למכירה והביקושים ממשיכים להיות גבוהים".

פרויקט מטרופולין TBC כולל שש קומות בשטח של כ-26,000 מ"ר, כאשר בקומת הקרקע כ-6,000 מ"ר וחלל כפול ומעליה 5 קומות נוספות בשטח כ-20 אלף מ"ר, אשר ישתרעו על פני כ-4,000 מ"ר לקומה בממוצע. סטנדרט הבנייה גבוה ומוקפד, המפרט עשיר ורמת הגימור גבוהה בכל המבנה ובחללים המשותפים. המתחם הוא פתוח עם נוף פנורמי וללא בניינים סמוכים, המשלב שטחים ירוקים נרחבים, ומאפשר לדיירים חלוקת חללים ועיצוב בהתאמה אישית – התכנון יהיה מודולרי ויאפשר לחברות גדולות להתפרש על פני קומה שלמה, או לחלופין לחלק את הקומות לשטחים בגדלים שונים בהתאמה אישית ודינמית. בין החללים מרפסות גדולות הצופות אל נוף פתוח וגג ירוק ורחב. על תכנון הפרויקט אמון משרד "רמי וימר אדריכלים".

בפרויקט תיבנה שדרת מסחר בקומת הקרקע ובה שלל חנויות, מסעדות, ברים ובתי קפה תחת כיפת השמיים, שביניהם יעבור מעין רחוב פנימי. מעל קומת המסחר תוקם גינה ירוקה לשימוש הדיירים והמבקרים במתחם, וכן מתוכננים מרתפי חנייה רחבי ידיים. 

קבוצת איציק תשובה היא מהבולטות בענף הנדל"ן הישראלי ומקימה מרכזי תעסוקה ומסחר רבים, ביניהם את מגדל החלוצים בנתניה ואת פרויקט בוסטון ביזנס סנטר בראשון לציון. כמו כן, החברה הקימה עד כה ומקימה כיום אלפי יחידות דיור במסגרת פרויקטים של ייזום והתחדשות עירונית.

תגובה אחת ל: "מטרופולין בנתניה: מסגרת אשראי של 650 מיליון ש' לפרויקט"

  1. שלא נדע מצרות…רק מאשרים מגדלים למיליונרים האלה הקבלנים וכולנו בפקקים ממש כל הכבוד

כתיבת תגובה