מיטב דש חוברת לקרן בלו אטלנטיק לרכישת דירות בארה"ב

הקרן החדשה שגייסה עד כה 150 מיליון דולר משקיעה ברכישה של מתחמי מגורים להשכרה, בדרום מזרח ארה"ב

בלו אטלנטיק

 

קרן בלו אטלנטיק בארה"ב המתמחה ברכישה, השבחה וניהול של מתחמי מגורים להשכרה בדרום מזרח ארה"ב, גייסה סכום של 150 מיליון דולר לקרן השנייה. הקרן כבר רכשה נכס אחד וצפויה לרכוש נכסים נוספים בהיקף מצטבר של כחצי מיליארד דולר.

בקרן, המנוהלת ע"י גיל חרמון ואורן הון, השקיעו משקיעים חוזרים שהשקיעו גם בקרן הראשונה ואליהם הצטרפו משקיעים מוסדיים נוספים. פועלים שוקי הון, זרוע ההשקעות של בנק הפועלים, ביצעה השקעת עוגן ועזרה בגיוס הקרן. את ההשקעה בקרן מטעם פועלים שוקי הון הוביל טל מיכלזון, סמנכ"ל פרייבט אקוויטי.

מיטב דש הישראלית תצטרף להשקעות הקרן השנייה וזאת בהיקף שינוע בין 25-50 מיליון דולר על פי שיקול דעתה. את ההשקעה מטעם מיטב דש הובילו ברק בנסקי מנהל השקעות ראשי של קופות הגמל והפנסיה וניר טואף מנהל השקעות הנדל"ן.

לקבוצת בלו אטלנטיק, פלטפורמה מלאה ליזום וניהול של מקבצי מגורים  (Multifamily) בארה"ב.  הקבוצה מחזיקה ומנהלת כיום נכסים בהיקף של כ- 2 מיליארד דולר ומעל 20,000 יחידות דיור בכ-60 מתחמים..

אסטרטגיית הרכישה מתבססת על השקעה במקבצי מגורים להשכרה בדרום מזרח ארה"ב, שנבנו אחרי שנת 1990. ההשקעות מתמקדות בערים הנהנות מצמיחה גבוהה עם נתונים מאקרו-כלכליים חיוביים, הגירה חיובית, שיעורי אבטלה נמוכים, הכנסות משק בית גבוהות ונתוני השכלה טובים.

 

לדברי ברק בנסקי מנהל ההשקעות הראשי  ב'מיטב דש' "השקעה במולטיפמילי בארה"ב, מעניקה לעמיתי הגמל והפנסיה גיוון ופיזור הכרחי בתיק ההשקעות.בחרנו להשקיע עם קבוצת נדל"ן עתירת ניסיון ויכולות תפעוליות קיימות ומוכחות בתחום מקבצי הדיור, שמציעה פלטפורמה מקצועית מלאה  In house לרכישה, מימון והשבחה של נכסים".

 

 

כתיבת תגובה