חילופי דורות; מיני קבריולה החדשה: החל מ-207 אלף שקלים

גרסה חדשה למכונית היוקרה הפתוחה הראשונה – ועדיין היחידה – בפלח השוק של המכוניות הקטנות היוקרתיות: חילופי הדורות בסדרת הדגמים של המותג הבריטי עתיר המורשת נמשכים עם השקתה של MINI CABRIO החדשה

המכונית החדשה. צילום: יח"צ

נהיגה מהנה עם גג פתוח וארבעה מקומות ישיבה, בשילוב עם איכויות אופטימליות בהיבטים של ספורטיביות, יעילות וחיסכון, נוחות, שימושיות, בטיחות, קישוריות, איכות חומרים ואיכות ייצור – זה מה שמציעה מיני קבריולה החדשה, שתושק ב-9.6 בלייב פארק בראשון לציון ומחירה יעמוד על החל מ-207 אלף שקלים.

במכונית גג רך איכותי מבד עם מנגנון חשמלי מלא לפתיחה וסגירה וכן תפקוד של "חלון שמש" פתיחה  וסגירה של הגג וחלונות הצד מתבצעת בתוך 18 שניות, גם בנסיעה במהירות של עד 30 קמ"ש – באמצעות מנוע חשמלי חדש ושקט להפליא.

בהשוואה לדגם הקודם, האורך של MINI Convertible החדשה גדל ב-98 מ"מ, הרוחב ב-44 מ"מ והגובה במ"מ אחד; רוחק הסרנים הוגדל (תוספת של 28 מ"מ); וגם מפשק הגלגלים הורחב (תוספת של 42 מ"מ מלפנים ו-34 מ"מ מאחור); מרחב נוח ואופטימלי בכל ארבעת מקומות הישיבה; מושבים קדמיים חדשים עם טווח כוונון גדול יותר; כניסה נוחה יותר לנוסעים מאחור; תמיכה צדית אופטימלית ועיצוב מודגש של מושבים נפרדים מאחור; קיבול תא המטען הוגדל בכ-25 אחוזים וכעת הוא עומד על 215 ליטר כשהגג סגור ו-160 ליטר כשהגג פתוח; הציוד הסטנדרטי כולל  מנגנון משופר להובלה של פריטי מטען ארוכים ותפקוד Easy Load.

ב- MINI Cooper S Convertible מנוע בנזין בעל 4 צילינדרים בטכנולוגיית TwinPower Turbo של MINI (מגדש טורבו, הזרקה ישירה, בקרת שסתומים משתנה ברציפות, בקרה משתנה על גל הזיזים), בנפח 1,998 סמ"ק, עם הספק: 192 כ"ס ב-5,000 – 6,000 סל"ד ומומנט מרבי של 28.6 קג"מ ב-1,250 – 4,000 סל"ד (30.6 קג"מ עם גידוש יתר), האצה מ-0 ל-100קמ"ש בתוך  7.2 שניות. במכונית  הנעה קדמית; תיבת הילוכים אוטומטית  Steptronic בעלת 6 הילוכים כסטנדרט, תיבת הילוכים ידנית בעלת 6 הילוכים אופציונלית.

דגמי MINI Cooper S Convertible יכללו אבזור מתקדם נוסף כגון:  פנסים ראשיים בטכנולוגיית LED עם תאורת נסיעה ביום בטכנולוגיית LED, ופנסי ערפל בטכנולוגיית LED, מושבי ספורט מחוממים, ריפודי עור יוקרתיים, קו צבע פנימי ייחודי לבחירת הלקוח וחישוקי סגסוגת  קלה 17”.

כיאה לכל דגמי MINI, גם דגם ה-Convertible מציע מבחר עשיר של אופציות להתאמה אישית של העיצוב הפנימי והחיצוני באמצעות מבחר גדול של עיצובים גרפיים למראות החיצוניות, פסים על מכסה תא המנוע, ריפודי מושבים, משטחי פנים וערכות Color Lines, כמו גם אביזרים ייחודיים שלMINI Yours ו-John Cooper Works.

 

כתיבת תגובה