מכבי זכתה במקום הראשון ב"שביעות רצון" בסקר 'ברוקדייל'

מעל תשעים אחוזים מלקוחות 'מכבי' דיווחו כי הם שבעי רצון מהשירות שמעניקה להם הקופה. זו הפעם השלישית ברציפות בה מצליחה מכבי לזכות במקום הראשון בשביעות רצון חבריה בסקר

מובילה במגזר. כנס מנהלים חרדים במכבי | יח"צ

מכבי זכתה פעם שלישית ברציפות במקום הראשון בסקר ברוקדייל כאשר 93% מהחברים בקופה מציינים שהם מרוצים או מרוצים מאד משירותיה. זהו הציון הגבוה ביותר מבין כל הקופות.

הדו"ח שבחן את דעת הציבור על מערכת הבריאות בישראל קבע כי מכבי שירותי בריאות שומרת על מעמדה כקופה שנהנית משביעות הרצון הגבוהה ביותר בקרב חבריה. הסקר נערך ע"י ד"ר שולי ברמלי גרינברג, תמר מדינה הרטום ואלכסיי בלינסקי ממכון ברוקדייל, ורואיינו בו טלפונית 2,513 איש בשלוש שפות. זהו סקר השירות הגדול ביותר במערכת הבריאות, שמתפרסם אחת לשנתיים מאז 1995 עם חקיקת חוק ביטוח בריאות ממלכתי.

הפעם, נערך הסקר ברבעון האחרון של השנה הקודמת (2016) בליווי ועדת היגוי בה שותפים נציגי כל קופות החולים, משרד הבריאות, משרד האוצר, המוסד לביטוח לאומי, וארגוני צרכנים. בסקר נבדקו גם נושאים נוספים: רפואה ראשונית; פנייה לרפואת חירום, טיפול תרופתי; אשפוז וניתוח והגורם המממן, הערכת תפקוד מערכת הבריאות; נגישות ומחסומים; חשיבות הבחירה של בתי חולים ומנתח, שימוש ברפואה מקוונת ושירותי בריאות הנפש.

הממצאים מעידים כי מכבי ממשיכה לשמור על מעמדה בפסגת נושא שביעות הרצון, 93% השיבו כי הם מרוצים או מרוצים מאד מהשרות בקופה. האחוז הגבוה ביותר בפער גדול משאר הקופות. טוני כהן, ראש אגף שיווק ושירות במכבי אמרה עם פרסום נתוני הסקר: "אנחנו פועלים לשיפור מתמיד של חוויית המטופלים בכל הערוצים – בשירות הפרונטאלי, בזה הטלפוני ועוד. שביעות הרצון הגבוהה היא ביטוי לרמת השירות הגבוהה שניתנת לחברי מכבי".

רן סער, מנכ"ל מכבי אמר כי "שביעות רצון גבוהה כל כך של 93% מהחברים והציון הגבוה ביותר מבין הקופות, זה הישג אדיר של כל העובדים והרופאים. תוצאות הסקר מצביעות על השקעה אינטנסיבית של מכבי לשיפור השירות לחבריה בכל המישורים, הן בהנגשת שירותי הרפואה, הן באיכות הרפואה ומקצועיות הרופאים, ובעיקר בקיצור תהליכים בירוקראטיים בכל הקשור לשירותי רפואה. לצד זאת, נתונים אלו מדגימים את שיעור הנאמנות הגבוה של חברי מכבי, כאשר מזה תקופה ארוכה מובילה מכבי במספר המצטרפים לקופה".

כתיבת תגובה