מכרז חדש: 179 יחידות דיור להשכרה ארוכת טווח באשדוד

אשדוד: רשות מקרקעי ישראל וחברת דירה להשכיר מפרסמות מכרז ליזמים לבניית 179 יח"ד להשכרה לטווח ארוך בשכונה בצפון העיר • המכרז הוא חלק מהשכונה המוקמת על שטח פארק לכיש בה מתוכנות כ- 3000 יח"ד • עד כה שווקה קרקע לבניית 1880 יח"ד

השטח שייועד לדירה להשכיר במכרז רמ"י בפארק לכיש | הדמיה: ארי כהן אדריכלים

רשות מקרקעי ישראל וחברת דירה להשכיר מפרסמות מכרז פומבי לרכישת זכויות חכירה לבנייה של כ- 179 יח"ד בשני מגרשים בפארק לכיש. מדובר במכרז לבניית יחידות דיור להשכרה לטווח ארוך בבנייה רוויה וניהול והפעלה של פרויקט "דירה להשכיר" למשך 20 שנה לפחות.

 המכרז הוא חלק מהשכונה המוקמת בצפון העיר אשדוד, בה מתוכנות כ- 3000 יח"ד. עד כה שווקה קרקע לבניית 1880 יח"ד. השכונה משתרעת על פני שטח של כ-617 דונם וממוקמת בחלקה הצפוני של אשדוד ממזרח לנמל אשדוד, בתחום שבין נחל לכיש ממערב לרחוב הרצל ממזרח.

ניתן להגיש הצעות על ידי מספר תאגידים או יחידים ("מיזם משותף") או באמצעות תאגיד חדש שהתאגד למטרת ביצוע הפרויקט. במכרז מזמינה רשות מקרקעי ישראל, את ציבור היזמים להגיש הצעות לחתימה על חוזה חכירה ישירה מהוון לתקופה של 98 שנים עם אופציה להארכה לעוד 98 שנים ולחתימת חוזה לתכנון, הקמה והפעלה של שני מתחמי מגורים שיכללו 179 יח"ד שתיועדנה להשכרה ארוכת טווח כאשר 50% מהדירות תיועדנה לדיור בשכר דירה מפוקח לזכאים ו-50% מיח"ד יושכרו בשוק החופשי.

חוברת המכרז תפורסם באתר האינטרנט של רמ"י בשבועות הקרובים, ניתן להוריד ולעיין בחוברת ללא תמורה. המועד האחרון להגשת הצעות הוא 8/11/2021 בשעה 12:00 בצהריים.

יש להתעדכן באתר רמ"י בגין כל שינוי במכרז עד למועד סגירתו.

מתקדמים גם ב'בית בשדרה'

במקביל, כזכור, לפני כשבועיים זכו שתי חברות, "רמי צרפתי" ו"שרבט" במכרז על הקרקע שפרסמה רמ"י להקמת פרויקט "בית בשדרה", שיוקם במסגרת הסכם הגג בעיר אשדוד ויכלול 692 יחידות דיור, בתי ספר, גני ילדים, מעונות ומתנ"ס קהילתי לצד מסחר ותעסוקה. מחצית מהדירות מיועדות להימכר במחיר מופחת לזכאי משרד השיכון במסגרת הגרלה, אשר תציע לזכאים הנחה של עד 20% מערך הדירה בשוק. השכונה תיבנה בין שדרות בן גוריון, שדרות ויצמן ורחוב ז'בוטינסקי במקום מגרש האימונים לכדורגל, שיעבור למיקומו החדש בקריית הספורט העתידית.

מינהלת הסכם הגג, בראשות אייל דוידוביץ', הוקמה במטרה לקדם את הפרויקטים משלב התכנון, דרך ליווי המכרזים לשיווק הקרקעות ועד לשלב הביצוע, וכחלק מקידום הפרויקט התקיימו באגף ההנדסה בעיריית אשדוד בשבוע החולף שתי פגישות עבודה ותיאום ציפיות בין מהנדס העירייה, דורון חזן, ראש מינהלת הסכם הגג אשדוד אייל דוידוביץ' לבין היזמים שנבחרו.

במפגשים, שהתקיימו באווירה טובה עם כל אחת מהחברות בנפרד, הציג מהנדס העיר את הצוות המקצועי של אגף ההנדסה ומחלקת הרישוי, עמד על שלבי הקמת השכונה החדשה וציין כי העירייה תסייע ככל שניתן בקידום התהליך. ראש מינהלת הסכם הגג באשדוד, אייל דוידוביץ', ציין שהעירייה אישרה את תכנית הבינוי ויחד עם המינהלת יפעלו לקיצור ההליכים הבירוקרטים.

"עיריית אשדוד פועלת ללא לאות לתכנון העיר ובנייתה למען הדורות הבאים. עתידה של העיר אשדוד טמון בצעיריה ובתושביה ואנו מקדמים את יישומו של הסכם הגג, במסגרתו יוקמו אלפי יחידות דיור בר השגה במתחמים רבים בעיר. אנו מתקדמים עוד שלב משמעותי בדרך להקמת השכונה החדשה 'בית בשדרה' ואני גאה בכך שהחזון העירוני מתממש לנגד עינינו", אמר ראש העיר.

כתיבת תגובה