מלון המלך דוד ירושלים מוביל בתפריט היין הישראלי

 בר היין של מלון "המלך דוד" ירושלים זכה בפרס 'תפריט היין הישראלי הטוב ביותר' בתחרות פרסי היין RESTAURANTS WINE AWARDS בתערוכת "סומלייה" 2018.

בר היין החדש במלון המלך דוד ירושלים צילום אורי אקרמן

בר היין של מלון "המלך דוד" ירושלים זכה בפרס תפריט היין הישראלי הטוב ביותר בתחרות פרסי היין בתערוכת "סומלייה" 2018

תחרות RESTAURANTS WINE AWARDS, שהתקיימה זאת השנה השנייה, במסגרת תערוכת סומלייה העניקה פרסים למסעדות מצטיינות בתחום היין ושמקדמות את תרבות היין בישראל.

את התחרות יזמו, הפיקו וניהלו  איתי גלייטמן, כתב היין של עיתון הארץ, גלי וולוצקי, עד לאחרונה כתבת הקולינריה והיין של עיתון כלכליסט והיום עורכת בטיימאאוט, ואבי בן עמי, היזם והמפיק של תערוכות סומלייה, קולינרי ובירס ותחרויות היין אשכול הזהב וBest Value for Money.

עם הצלחתו של בר היין המלון "המלך דוד" ירושלים הוחלט לאחרונה, ברשת מלונות דן, להקים ברי יין נוספים במטרה לקדם את עולם היין הישראלי במלונות דן. בר היין הראשון מבניהם נפתח כבר לפני 3 חודשים במלון דן אכדיה כשבהמשך מלונות דן מתכננת להקים ברי יין נוספים במלונות הרשת.

בר היין של מלון "המלך דוד" ירושלים מציע תפריט עשיר ומגוון של יינות ישראליים, קוקטיילים ומשקאות לצד תפריט מתאבנים עם מנות מיוחדות שהותאמו להגשה לצד היין על ידי שף המלון, דוד ביטון.

תפריט היינות העשיר של בר היין במלון "המלך דוד" מציע יינות של היקבים המובילים בישראל ביניהם: רמת הגולן, כרמל, ברקן, תבור, טפרברג, המערה, דומיין דה קסטל, יתיר, טוליפ, בנימינה, רקנאטי, הרי גליל, פלם, סגל, מונטיפיורי, גוש עציון, צרעה, עמק יזרעאל, מאיה ועוד.

בר היין החדש במלון המלך דוד ירושלים צילום אורי אקרמן

בר היין החדש ממוקם בלובי של מלון "המלך דוד" בירושלים, בהמשך ל-׳חדר הקריאה׳ המיתולוגי וההיסטורי של המלון שאירח מפגשים של כל שועי עולם, נשיאים וראשי מדינות. הבר מעוצב באופן אלגנטי ומהודר ומציע אווירה סולידית ושקטה וצוות מלצרי יין אשר יציעו לאורחים המלצות מקצועיות והתאמת יינות לבילוי באווירה מושלמת.

שעות פעילות: מידי ערב, משעה 17:00 ועד 24:30

טלפונים להזמנת מקומות: 02-620-8888, 02-6208784

כתובת: רח' דוד המלך 23, ירושלים (בתוך מלון "המלך דוד")

כתיבת תגובה