ממשיכים להתעדכן | Waze השיקה מיזם קהילתי חדש

נסעתם בכביש ובת שחוק עלתה על פניכם כשהקול הבוקע ממכשיר ה'וויז' שברשותכם התקשה להגות את שמות הרחובות והכבישים בהם נסעתם? | אפליקציית הניווט משיקה קמפיין קהילתי לשיפור הגיית שמות רחובות ומסלולים בעברית בעזרת המשתמשים | "מאז 2020, תיקנה Waze יותר מ -330 בקשות פתוחות וכעת תוכל לשפר ולהפוך את חווית המשתמש לחלקה יותר", מספרים ב'וויז'

מכשיר וייז | צילום: dennizn שטארסטוק

Waze, הפלטפורמה המחברת קהילות בכבישים ומחוצה להם, ממשיכה לשמור על עדכניות ומשיקה קמפיין קהילתי חדש לשיפור ועדכון הגיית שמות הרחובות בעברית. הקמפיין החדש הוא חלק מעבודת הפיתוח של פעולת הטקסט לדיבור של מהנדסי החברה, שמטרתו להפוך את קולה של 'רחלי', הקול המכווין את רבבות המשתמשים באפליקציה הפופולארית, לשוטף ומובן יותר עבור משתמשי האפליקציה בשפה העברית.

על פי הודעת החברה החל מאתמול, ה-24 באוקטובר, משתמשי אפליקציית Waze מוזמנים לשפר את חווית הניווט עבור עצמם ואחרים וזאת על ידי דיווח על הגייה שגויה של שמות רחובות ומסלולים באמצעות טופס משוב שיועבר אל מהנדסי ומפתחי החברה ויסייע לעדכן ולשפר את חווית הניווט למיליוני הנהגים בישראל.

"קהילת המשתמשים היא חלק בלתי נפרד מ-Waze" אמר גיא ברקוביץ', מנכ"ל Waze ישראל עם השקת המיזם, והוסיף "בזכות עזרתה של הקהילה כל משוב יכול להשפיע על מיליוני נהגים בישראל. אנחנו ב-Waze קשובים לקהילה, שהם בסיס הפעילות שלנו, ופועלים כל הזמן לשדרג את חווית השימוש באפליקציה".

בחברה מדגישים כי מאז 2020, תיקנה Waze יותר מ -330 בקשות פתוחות לקול "רחלי" וכעת בעזרת קהילת המשתמשים תוכל לשפר ולהפוך את חווית המשתמש לחלקה יותר.

עוד אמרו בחברה כי אפליקציית Waze מתעדכנת ומוסיפה פיצ'רים שימושיים באופן קבוע, עדכון פיתוח הטקסט לדיבור הוא שיפור נוסף שנועד לשפר את חווי השימוש בישראל והוא מצטרף למגוון תוספות שנעשו לאחרונה באפליקציה השימושית, כמו: אפשרות לתשלומי תדלוק בשיתוף עם סונול והקמת תחנות הקארפול באזור התעשייה ברעננה.

רוצים גם להשפיע ולתקן שגיאות בהגיית שמות הרחובות? הקליקו כאן.

 

כתיבת תגובה