מנהל חדש לאגף הנדסת ספקטרום במשרד התקשורת

תנופה של מינויים במשרד התקשורת. סגן אלוף במיל' אשר ביטון נבחר לתפקיד מנהל אגף תכנון והנדסת ספקטרום במינהל ההנדסה. ביטון כיהן בעבר כראש ענף ניהול הספקטרום של צה"ל ויושב ראש וועדת התדרים הצה"לית

אנטנות שידור. אילוסטרציה: Paraksa | שארטסטוק

משרד התקשורת מתעורר לאחר המכה שספג עם מעצרו וחקירתו של מנכ"ל המשרד שלמה פילבר. בתקופה האחרונה, מאז נכנס השר החדש, חה"כ איוב קרא (ליכוד) לתפקידו, ניכרת תכונה רבה במסדרונות המשרד.

הבוקר (ג) הודיע המשרד כי בסיומו של מכרז נבחר אשר ביטון לתפקיד מנהל אגף תכנון והנדסת ספקטרום במינהל ההנדסה. בהודעת המשרד נכתב כי "על פי הנחיית שר התקשורת, הואצו התהליכים לאיוש המשרות בתפקידי המפתח במשרד, וזאת על מנת לקדם את היעדים והמשימות שעומדות בפני המשרד".

ביטון סגן אלוף במיל' הוא בעל תואר ראשון בהנדסת אלקטרוניקה ותואר שני במשפטים. הוא כיהן במשך שנים כראש ענף ניהול הספקטרום של צה"ל ומשרד הביטחון וכיושב ראש וועדת התדרים הצה"לית, בין היתר היה חבר בוועדת התדרים הלאומית.

במשרד התקשורת אומרים כי ביטון הוביל תהליכים משמעותיים בעולם ניהול הספקטרום במגזר הביטחוני והאזרחי, ובהם עסקאות לפינוי תדרים לטובת רכבת ישראל ודור רביעי ב ישראל. בשנים מאז שחרורו שימש כיועץ מומחה בתחום הספקטרום האלקטרומגנטי במגזר הפרטי. הוא יחל את תפקידו בנובמבר הקרוב.

שר התקשורת, איוב קרא, אמר כי "אשר ביטון מתאים ביותר לתפקיד מאתגר זה. בטוחני כי ניסיונו המקצועי והשכלתו יהוו נדבך חשוב בעבודתו ויביאו לקידום יעדי המשרד".

כתיבת תגובה