מנהל חדש ל'אוטו איטליה' מקבוצת UMI

המנהל החדש הוא עמית איילון ששימש תחת המנכ"ל הקודם דני איטליאנו כמנהל אולם המכירות של אוטו איטליה. איטליאנו עבר לפני כשלושה שבועות לתפקיד ניהולי בקבוצת סמל"ת

עמית איילון, מנהל פעילות פרארי ומזראטי בישראל. צילום- רונן טופלברג

לאחר שמנהל 'אוטו איטליה' דני איטליאנו עבר לקבוצת סמל"ת בכדי לנהל את חטיבת הפרימיום של הקבוצה הכוללת את המותגים: אלפא רומיאו, ג'יפ, אבארט, קרייזלר ודודג', אור קליין, מנהל חטיבת היוקרה בקבוצת UMI , הודיע הבוקר על מינויו של עמית איילון למנהל פעילות 'אוטו איטליה', יבואנית פרארי ומזראטי בישראל. איילון יחליף את דני איטליאנו, לאחר שזה שימש כמנהל הפעילות בשלוש השנים האחרונות.

עמית איילון (41), שימש בשלוש השנים האחרונות כמנהל האולם והמכירות של אוטו איטליה, קודם לכן שימש כמנהל תיקי לקוחות פרימיום במרצדס וכן כמנהל הטרייד אין של קאדילק.

אור קליין, מנהל חטיבת היוקרה בקבוצת UMI אמר הבוקר כי הוא מודה לדני איטליאנו על תרומתו הרבה בחיזוק המותגים פרארי ומזראטי בישראל, מאחל לו הצלחה בדרכו החדשה ומברכים את עמית, על כניסתו לתפקיד החדש ומאמינים כי ימשיך לחזק את פעילות פרארי ומזראטי בארץ".

עמית איילון ציין: "אני מודה להנהלת אוטו איטליה על האמון ושמח לנהל את פעילות מותגי העל- פרארי ומזראטי בישראל ואין לי ספק כי עומדת בפניי משימה מאתגרת".

אוטו איטליה, יבואנית פרארי ומזראטי הינה חלק מחטיבת היוקרה של חברת UMI המונה בנוסף לפרארי ומזראטי את מותג היוקרה האמריקאי הצומח קאדילק וכן את אגף הטרייד אין. החטיבה הוקמה בשנת 2017 מתוך הבנה שנתח שוק היוקרה בענף הרכב בישראל גדל בשנים האחרונות וצפוי להמשיך ולגדול בשנים הקרובות.
את חטיבת היוקרה מוביל אור קליין כאשר את פעילות אוטו איטליה בישראל ינהל כעת עמית איילון, מעוז אלמגור אמון על ניהול מותג קאדילק ואת אגף הטרייד אין לרכבי יוקרה מוביל רם כהן.

כתיבת תגובה