מנהל "יחידת רכבי היוקרה" החדש של 'כלמוביל': גילי פריאנטה

קבוצת 'כלמוביל', יבואנית מרצדס, מיצובישי ויונדאי בישראל, הודיעה כי גילי פריאנטה מונה לתפקיד מנהל "יחידת רכבי היוקרה" בקבוצה וינהל את מותג מרצדס • הוא יחליף בתפקידו את אריאל פינטו, שיסיים בתחילת השנה את תפקידו • פריאנטה: "אני נרגש ומודה להנהלת כלמוביל על ההזדמנות שניתנה לי לנהל את אחד המותגים הנחשקים בעולם"

גילי פריאנטה, מנהל יחידת רכבי היוקרה ב'כלמוביל מרצדס' | צילום: יח"צ

קבוצת 'כלמוביל', יבואנית מרצדס, מיצובישי ויונדאי בישראל, הודיעה כי גילי פריאנטה מונה לתפקיד מנהל "יחידת רכבי היוקרה" בקבוצה וינהל את מותג מרצדס. הוא יחליף בתפקידו את אריאל פינטו, שיסיים בתחילת השנה האזרחית 2020 את תפקידו, בתום 9 שנים בתפקיד ו-13 שנים בקבוצה.

פריאנטה (43), הצטרף ל'כלמוביל' בשנת 2012 כמנהל חטיבת הטרייד-אין וב-6 השנים האחרונות שימש כמנהל חטיבת יונדאי לפרטיים. הוא בעל תואר ראשון במנהל עסקים וכלכלה ותואר שני בינלאומי במנהל עסקים בהתמחות שיווק גלובאלי ומימון. במהלך שנותיו כמנהל יונדאי הגיעה החברה לקפיצה מרשימה בשוק הרכב בישראל, עד למקום הראשון בטבלת המסירות.

טרם הצטרפותו לקבוצת 'כלמוביל', שימש פריאנטה במספר תפקידים בחברת פלאפון תקשורת, בהם מנהל אגף הלקוחות העסקיים של החברה. לדבריו, "אני נרגש ומודה להנהלת כלמוביל על ההזדמנות שניתנה לי לנהל את אחד המותגים הנחשקים בעולם".

כזכור, בשבוע שעבר דיווחנו על עזיבתו של אריאל פינטו את התפקיד. פינטו חתום בין השאר על הובלת שוק היוקרה בסגמנטים רבים, הגדלת המכירות של מרצדס עם צמיחה שנתית מתמדת, השקת דגמים חדשים שבאמצעותם הונגש המותג לקהל רחב וצעיר יותר וכן על הקמת האולם המרכזי בהרצליה, הנחשב לאחד מהאולמות המתקדמים והחדשניים של מרצדס בעולם.

כתיבת תגובה