מנכלי"ת בזק פורשת מתפקידה בעקבות חקירותיה

סטלה הנדלר ששימשה כמנכלי"ת חברת התקשורת הגדולה בישראל בחמש השנים האחרונות פורשת מתפקידה בעקבות האשמות נגדה בפרשת בזק – תיק 4000

בזק. צילום: קובי גדעון | פלאש 90

טלטלה נוספת לבזק: מנכ״לית בזק, סטלה הנדלר, הודיעה היום ליו״ר הזמני של החברה, דוד גרנות, כי תפרוש מתפקידה ב-1 ביולי 2018 זאת כתוצאה מחקירתה בתיק 4000  – תיק בזק. ״לאחר שהשלמתי קדנציה של חמש שנים בבזק ולקראת החלפת הבעלות בחברה, וכן לאור החקירות והנסיבות שנוצרו, החלטתי לפרוש מתפקידי. זהו הדבר הנכון לעשות הן מבחינתי האישית והן מבחינת בזק״, מסרה הנדלר.

הנדלר שהחלה לכהן כמנכלית בזק החל באפריל 2013 נמצאת כיום במעצר בית בגין החשדות שכנגדה בתיק 4000, קובי פז ראש החטיבה העסקית של בזק מחליף אותה כרגע בתפקיד.

"בזק כיום היא חברה חזקה ותחרותית יותר והיא ערוכה היטב כדי לשמור על ההובלה גם בעתיד. אני שמחה שהייתה לי הזכות להשפיע על עתיד זה. אני מאמינה כי בזק חייבת לשמור על מעמדה כחברת תשתיות התקשורת הלאומית של ישראל, ולשם כך היא נדרשת להפוך לקבוצת תקשורת מודרנית המספקת סל שירותים שלם", אמרה הנדלר והוסיפה, "ההצלחה של בזק נובעת בראש ובראשונה מהעובדים המעולים שלה. באמצעות מקצועיות שאין כדוגמתה ומכוונות אמיתית לצורכי הלקוחות, עובדי בזק הם אלו שהצעידו וימשיכו להצעיד את החברה להצלחות. אני רוצה להודות לכל אחת ואחד מהם מעומק הלב על חמש שנים מופלאות של עבודה משותפת״.

היו״ר הזמני של בזק, דוד גרנות אמר, ״בתקופת הזמן בה אני מכהן כיו״ר החברה למדתי להכיר את העבודה המצוינת של סטלה הנדלר בבזק ואת המחויבות העמוקה שלה להצלחת החברה. סטלה השכילה לנתב את בזק לפיתוח תחומי פעילות חדשים, תוך שהיא פועלת בסביבה תחרותית מאתגרת ותחת מגבלות לא פשוטות. בחודשים הקרובים נמשיך לעבוד יחד כדי לעמוד ביעדים הנוכחיים ולהכין את החברה לאתגרים העתידיים״.

ההתפטרות של הנדלר נתמכת ברצון של הדירקטורים של בזק לטהר את שמו של הממשל התאגידי של החברה, זאת לאחר שבני משפחת אלוביץ' החשודים גם הם בתיק 4000 הוחלפו בתפקידיהם בדירקטוריון החברה.

 

כתיבת תגובה