מנכ"ל חדש בפועל למשרד הבינוי והשיכון

בצל התפטרותו של בני דרייפוס והודעתו על קבלת תפקיד מנכ"ל 'מפעל הפיס' – עו"ד אלעזר במברגר מונה למנכ"ל משרד הבינוי והשיכון בפועל

עו"ד אלעזר במברגר, מנכ"ל משרד הבינוי והשיכון | צילום: משרד הבינוי והשיכון

רגע אחרי שהתפטרותו של בני דרייפוס מתפקיד מנכ"ל משרד הבינוי והשיכון (אחרי שהחל בתפקיד – תחילה כמ"מ – בינואר 2019) ומעברו למפעל הפיס, נודע כי נציבות שירות המדינה אישרה את בקשתה של שרת הבינוי והשיכון, ד"ר יפעת שאשא ביטון, למנות את במברגר לתפקיד.

אלעזר במברגר שימש כיועץ המשפטי של המשרד בשש השנים האחרונות, בהן הוביל תהליכים משמעותיים ביניהם הקמה וביצוע של תכנית מחיר למשתכן, קידום הסכמי הגג ופעילות הפיתוח,  קידום מערך הסיוע בדיור ורכישה של דירות נוספות למלאי, הנעת מהלכים במסגרת חוק המכר ועוד. במקביל, הוביל את הלשכה המשפטית של המשרד, במטה הראשי ובמחוזות.

במברגר הצטרף לשירות הציבורי ב 2006  ובשנת 2013 מונה ליועץ המשפטי למשרד הבינוי והשיכון. לפני כן שימש כעורך דין בלשכה המשפטית של משרד האוצר.

עו"ד במברגר (45) נשוי + 4, מתגורר בירושלים, בעל תואר במשפטים מאוניברסיטה העברית, ותואר שני במשפטים ובמנהל עסקים מאוניברסיטת בר אילן.

כמו כן, משרת במברגר שירות מילואים פעיל כקצין באמ"ן, בדרגת רב סרן.

שרת הבינוי והשיכון יפעת שאשא ביטון: "אלעזר במברגר הינו איש ביצוע מן המעלה הראשונה שמביא איתו ניסיון ניהולי ומקצועי רחב היקף בתחום. אלעזר היה שותף מרכזי ומוביל בקידום תהליכים משמעותיים רבים במשרד הבינוי והשיכון, ואני בטוחה כי יש ביכולתו להוביל את המשרד בתקופה זו ולנהל את האתגרים הרבים העומדים לפתחנו. מדובר באדם הנכון בזמן הנכון."

מנכ"ל משרד הבינוי והשיכון בפועל, אלעזר במברגר: "מודה לשרת הבינוי והשיכון על האמון הגדול שנתנה בי. אני מקבל את המינוי בתחושת אחריות גדולה ובטוח כי בתמיכתה של שדרת הניהול החזקה של המשרד והעובדים כולם, נוכל להמשיך להוביל את עולם הדיור קדימה. אנו ניצבים בתקופה לא פשוטה ובפנינו אתגרים רבים אך אני בטוח כי נוכל להם בעבודה קשה ומשותפת. נמשיך להעניק את כלל השירותים של המשרד גם במגבלות הקיימות, ונפעל במסגרת הממשלה לצמצום הפגיעה בשוק הנדל"ן, ככל הניתן."

כתיבת תגובה