מעבר לים: יועץ התקשורת שהפך לעד מדינה פותח דף חדש

לאחר שדווח כי ניר חפץ יורד מהארץ ויתגורר בארה"ב, פרסם עד המדינה בתיק 4000 הבהרה כי הוא לא מתכוון לעזוב את ישראל • "הוא קנה שם מלון, בפלורידה"

יועץ התקשורת ניר חפץ בעת מעצרו | צילום: פלאש 90

ניר חפץ, יועץ התקשורת של משפחת נתניהו שהפך בחודש פברואר השנה לעד מדינה בתיק 4000 ומסר לחוקרי המשטרה ראיות מסבכות נגד משפחת נתניהו, בודק אפשרויות השקעה בארה"ב. כך עולה מהכתבה שפורסמה בסוף השבוע בחברת החדשות.

בראיון שהעניק מקורבו, שדרן הרדיו ז'וז'ו אבוטבול, לתוכנית "אולפן שישי" אמר אבוטבול כי "הוא (חפץ) בסדר, הוא עובר לארצות הברית, קנה שם מלון, בפלורידה". בתגובה, פורסמה הבהרה מטעמו של חפץ ובה נטען כי הדברים אינם נכונים. "הדברים שייחס לי בכתבתכם מר ז׳וז׳ו אבוטבול אינם נכונים. אין בכוונתי, ומעולם לא תיכננתי ואף לא חשבתי לעזוב את ישראל, ההיפך המוחלט הוא הנכון", לשון ההודעה.

כאמור, חפץ נחשב לאחד מעדי המפתח בתיק 4000, העוסק בחשד כי ראש הממשלה נתניהו פעל למתן הטבות רגולטריות לקבוצת בזק, בתמורה להתערבות בעל השליטה דאז בקבוצה, שאול אלוביץ', בתכני אתר החדשות של הקבוצה – 'וואלה', לטובת נתניהו. על פי עדותו של חפץ, ששימש באותה תקופה יועץ תקשורת למשפחת נתניהו, הוא זה שהופקד על העברת המסרים בין נתניהו לאלוביץ'.

כעת, נראה כי חפץ לא בונה על עתיד מזהיר בתחום ייעוץ התקשורת ופותח דף חדש בהשקעות נדל"ן מעבר לים.

תגובה אחת ל: "מעבר לים: יועץ התקשורת שהפך לעד מדינה פותח דף חדש"

  1. רק עסקים ורק בחו"ל:
    בטח, מי יאמין לו, אחרי כזו בגידה.
    אכן כן בארץ עסקים אפ'חד לא יעשה איתו, וייעוץ תקשורת כן אפ'חד לא יעשה אצלו בכל העולם – האמינו בו, ובגד.
    מה נשאר? רק עסקים ובחו"ל.
    עד סוף ימיו יהיה מנודה.

כתיבת תגובה