מעצמת הסייבר "ברקודה נטוורקס" נכנסת לשוק הישראלי

CLOUDWAY, המייצגת פתרונות אבטחת מידע עבור עסקים מבוססי ענן, הודיעה היום על חתימה על הסכם הפצה בלעדי לשוק הישראלי עם ברקודה נטוורקס, ספקית עולמית מובילה של פתרונות סייבר לענן. Cloudway תעבוד עם ברקודה נטוורקס להגברת המודעות למוצריה בארץ וכמו כן להרחיב את פעילות השותפים בישראל

ברקודה נטוורקס shutterstock

Cloudway חברת הפצה ישראלית המייצגת את פתרונות הדור הבא בתחום הענן והסביבות הנלוות לענן, כאשר היא בוחרת את הפתרונות אשר תומכים במעבר חברות לענן וכן פתרונות אבטחת וניהול ענן ייעודיים. חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם ענקית הסייבר האמריקאית ברקודה שמציעה פתרונות מובילים בתעשייה שנועדו לפתור את אתגרי ה -IT המרכזיים, ביעילות ובאופן חסכוני. פתרונות סינון תוכן, פתרונות תקשורת והגשת תוכן, גיבויי מידע והגנה על נתונים והתאוששות מאסון.

Cloudway תחזק פעילות קיימת במוצרי אבטחה ל Office 365 ואירכוב דואר אלקטרוני, ותחל בשיווק קווי מוצרים מובילים ופתרונות ענן לאבטחה ואירכוב וגיבוי של דואר אלקטרוני.

הסכם חדש זה מרחיב את הפעילות השותפים הקיימת בישראל באמצעות שותפים כגון NewAge, שזיהו את הפוטנציאל של Barracuda Networks לעסקים קטנים ובינוניים והחלו ביישום מוצריי ברקודה בעשרות ארגונים בארץ.

הדר אשל, מנכ"ל CLOUDWAY: "אנו שמחים מאוד על ההחלטה של ברקודה להשקיע בישראל. ישראל היא שוק מאוד בוגר בתחום אבטחת המידע והלקוחות בחיפוש מתמיד אחרי פתרונות המשלבים מגוון, איכות ומחיר אטרקטיבי אשר יכול להתאים לארגונם. אנחנו בטוחים כי המשפט "בברקודה יש לכל לקוח פתרון" הוא מאוד מתאים, שכן מי לא צריך להגן על הרשת? על הדואר האלקטרוני? על המידע הרגיש?.

Eric Heddeland , מנהל מכירות דרום EMEA בברקודה אמר על השותפות: "עם Cloudway, אנו שואפים לגידול מאוד משמעותי של הנראות של ברקודה בישראל כמו הרחבת ערוצי המכירה שלנו שיגדלו במהירות בארץ בשנה הבאה. אנו בטוחים כי צוות Cloudway יש את היכולת, הארגון והתמיכה כדי לעזור לנו להגדיל הנוכחות של ברקודה בישראל."

מקימי Cloudway צולם ע"י שירי פעמוני

כתיבת תגובה