מפעל הפיס משיק מיתוג חדש

קמפיין חדש ומיתוג חדש: קמפיין של מפעל הפייס יקשר בין מעגלי נתינה בקרב החברה בישראל ויעודד להרחיבם. המהלך נתמך בלוגו חדש למפעל הפיס על שלל מותגיו יכלול מיתוג מחדש של דוכני הפיס ונקודות המכירה

הלוגו החדש של מפעל הפיס | צילום: יח"צ

מפעל הפיס משיק מהלך תדמיתי נרחב תחת הכותרת: 'נתינה למען נתינה', מתוך רצון לספר את הסיפור המקורי של מעגלי נתינה בקרב החברה הישראלית ולעודד את הציבור הישראלי  להעניק בתוך הקהילה בה אנו חיים. המהלך נתמך ומחוזק בין היתר על ידי השקת לוגו חדש למפעל הפיס ולשבעת מותגי הפיס וכן מיתוג מדורג של נקודות המכירה הפרושים ברחבי הארץ.

על מנת להעביר את מסר הנתינה ומשמעויותיו השונות, במרכזו של הקמפיין החדש פרויקטים שמוביל הפיס מתוך רצון להמשיך ולקדם את החברה הישראלית ובהם: סטודנטים מצטיינים המקבלים מלגות לימודים להשכלה גבוהה ממפעל הפיס בשיתוף הרשויות המקומיות ובתמורה מתנדבים למען הקהילה בישראל ומרחיבים את מעגל הנתינה וכן עיריות ומועצות מקומיות אשר בסיוע מפעל הפיס בונות מבני פיס למען הקהילה ויוזמות מגוון אירועי תרבות במחיר סמלי ועוד.

השפה המיתוגית החדשה עוצבה על ידי פיליפ בולקיה, תוך יצירת סינרגיה בין מותג העל ותתי המותגים. הקונספט העיצובי החדש מתמקד בהשקעה של מפעל הפיס בחברה הישראלית. הלוגו החדש צעיר, דינמי, מחויך ומשדר את תחושת השמחה והאופטימיות שחש כל אדם השותף לנתינה.

עמרי לוטן, מנכ"ל מפעל הפיס: "מפעל הפיס מאמין שחברה טובה יותר הינה חברה שיש בה נתינה. מזה למעלה מ 6 עשורים שמפעל הפיס מוביל פרוייקטים משמעותיים למען הקהילה תוך דגש על כך כי כל גוף או אדם הזוכה לתמיכת הפיס מחויב להעניק מזמנו למען הקהילה ובכך נוצרת שרשרת המשכית של נתינה ותמיכה בקהילה בישראל. מטרת המהלך החדש היא להמשיך להשקיע בחומר כבעבר, אך להסיט קצת המיקוד התקשורתי להשקעות בנפש, באנשים, בקהילה בהם אנחנו משקיעים לא פחות. אנחנו מציפים מחד את הפרויקטים אותם אפשרנו ומאידך מראים את ההשפעה של הפרויקטים הללו על הקהילה, על יצירת  מעגלי נתינה הרחבת האפשרויות הניצבות בפני הציבור בישראל לתרום ולחזק את החברה בתוכה אנו חיים".

דפנה נעים שאול, סמנכ"לית השיווק והמכירות: "השינוי ברוח של קמפיין התדמית החדש בא לידי ביטוי גם בשפה ויזואלית חדשה. יצרנו שפה חדשה אשר תבטא ותחזק את המסר וכן את הערכים החשובים עליהם מתבסס מהלך זה – אנושיות, חיוך, אכפתיות ואופטימיות. במסגרת הליך המיתוג מחדש התמקדנו בהמשכיות של הלוגו הקיים, תוך שמירה על אלמנטים וערכים המזוהים חזק עם מפעל הפיס לצד ערכים נוספים של חיוך ושמחה . לוגו מפעל הפיס שונה וכך גם כל מותגי הפיס שמצד אחד מדברים בשפה אחידה ומצד שני כל מותג מקבל זהות וצבע משלו על מנת לייצר הפרדה בין המותגים השונים. עוד מעט המדינה תתמלא בהרבה לוגואים מחייכים ואין דבר יותר טוב מחיוך ונתינה"

כתיבת תגובה