מצטמצמים על בטוח: היאריס החדשה, קטנה ובטוחה

טויוטה יאריס החדשה מושקת רשמית בישראל • דור חדש  ALL NEW לסופר מיני הנמכרת בקטגוריה עם עיצוב מלהיב, הנעה היברידית מהדור החדש וטכנולוגיות הבטיחות המתקדמות ביותר של טויוטה • המחיר: החל מ-105,900 שקלים

טויוטה יאריס החדשה | צילום: TOYOTA

אחרי שהקורונה הביאה איתה מיתון קליל לתעשיית הרכב, מי שרוצים להצטמצם לרכב חסכוני יותר, יכולים לעשות זאת בסטייל.

יוניון מוטורס, יבואנית TOYOTA בישראל, משיקה היום (ה') את הגרסה החדשה לגמרי לרכב הנמכר ביותר של טויוטה באירופה והסופר מיני הנמכרת ביותר בישראל – גם בשנת הייצור האחרונה לדגם היוצא. הדור הרביעי של היאריס פותח והותאם באופן ייעודי לנסיעה אורבנית ומספקת חוויית נהיגה אופטימלית ברחובות צפופים וצרים מבלי לגרוע מביצועיו בדרכים מהירות ובין עירוניות.

היאריס החדשה היא רכב קומפקטי, גמיש ויעיל שמתאים לאלו הנוסעים לבד, בזוג או במשפחה. הוא מציע שילוב חסר פשרות של עיצוב עצמתי ומודרני, מנוע חזק, מערכת היברידית מתקדמת מהדור החדש ואת מערכות הבטיחות הטובות ביותר בסגמנט.

היאריס היא היחידה בקטגוריה (B) המצוידת במערכת הנעה היברידית. מדובר במערכת היברידית מהדור הרביעי והמתקדם ביותר של טויוטה, המצמצמת באופן משמעותי את תצרוכת הדלק ושיעור פליטות המזהמים, וממצבת אותו כרכב הירוק ביותר בקרב מתחרותיה. בנוסף מעניקה היאריס יכולת נסיעה משופרת במהירויות גבוהות ולמרחקים ארוכים באמצעות הנעה חשמלית בלבד.

זוהי הפעם הראשונה בה יישמה טויוטה את פילוסופיית ה- TNGA (Toyota New Global Architecture) הייחודית שלה ברכב קומפקטי. מצוידת בפלטפורמת GA-B מודולרית, המאפשרת ביצועים דינמיים משופרים, היאריס מביאה איתה בשורה חדשה לסגמנט. פלטפורמת GA-B מעניקה ליאריס מרכז כובד נמוך וקשיחות מרכב רבה יותר ואפשרה למעצביה להעניק לה מראה ייחודי וזהות מובחנת ובולטת, והיא תשמש בעתיד גם כבסיס לשורה של דגמים חדשים מבית טויוטה.

לוח המחוונים של היאריס החדשה | צילום: TOYOTA

בממד הבטיחות מציבה היאריס רף חדש וגבוה הממקם אותה כמובילה גם בתחום זה אל מול המתחרות, וזאת בהמשך למטרה ששמה לעצמה טויוטה להנגיש את מערכות הבטיחות האקטיביות המתקדמת שלה, Toyota Safety Sense כסטנדרט בכל רמות הגימור של רכביה. כך למעשה הודות למערכות הבטיחות שלה ולקשיחות המרכב שהוגדלה משמעותית, טויוטה שואפת להפוך את היאריס החדשה למכונית הקטנה הבטוחה בעולם.

יוניון מוטורס משיקה אתר מכירות אונליין חדש, בו תציג את היאריס, שהינה דור רביעי לרכב הנמכר ביותר של טויוטה באירופה וממובילות הסגמנט בישראל לאורך השנים האחרונות.

כן ייעשה שימוש ראשון בפלטפורמת TNGA לרכב בסגמנט B, המאפשרת שילוב מנצח של עיצוב וסגנון ייחודי, קומפקטיות ופרקטיות, הנאת נהיגה ובטיחות גבוהה.

לרכב מערכת היברידית דור 4 דינאמית וזריזה עם מנוע 1.5 ל' ו- 116 כוח סוס, המאפשרת נסיעה חסכונית במיוחד עם תצרוכת דלק של 35.7 ק"מ לליטר. נסיעה חשמלית עד כדי 80% מהזמן / מהמרחק ועד מהירות של 130 קמ"ש, ופליטות CO2 של 87 גרם/ק"מ בלבד (WLTP).

לפי היצרן, היאריס תוכננה כמכונית הקומפקטית הבטוחה בעולם והיא כוללת מערכות סיוע לנהג ומערכת Toyota Safety Sense מהדור החדש כסטנדרט בכל רמות הגימור; ביאריס ישולבו לראשונה מערכות בטיחות חדשות שלא הוצעו על אף רכב בסגמנט.

זאת לצד מענה אופטימלי לצרכים העכשוויים של הלקוחות – שילוב של עיצוב מרהיב ואטרקטיבי, מערכת מולטימדיה חדשנית, חווית נהיגה מהנה במיוחד ברכב קומפקטי יעיל וחסכוני לצד שמירת ערך מהטובות ב שוק הרכב וביקוש גובר לרכישה בטוחה של מותג חזק ומוביל בעת הנוכחית.

חיבור מערכות הרכב למובייל | צילום: TOYOTA

כתיבת תגובה