משישה שקלים לחמישה מיליון • גוף מוסדי ישקיע ב'קופיקס'

מחיר מוצרי 'קופיקס' עלה לאחרונה בשקל, והערב מדווחת החברה כי תמכור לגוף מוסדי כ-3.37% מאחזקותיה 12.3 שקלים למנייה. לגוף המוסדי יוקצו למעלה מ-200 אלף אופציות למימוש בתוך שנתיים

רשת בתי הקפה המרכולים 'קופיקס' הודיעה הערב (ה) לבורסה כי קיבלה התחייבות ממשקיע מסווג ביחס להשתתפות בהקצאה פרטית של מניות רגילות ללא ערך נקוב ואופציות הניתנות להמרה למניות. הגוף המוסדי ששמו לא נמסר בדיווח, ירכוש כ-3.37% מההון המונפק והנפרע של החברה ומזכויות ההצבעה בה, וכ-4.63% בדילול מלא בתמורה למחיר של 12.3 שקלים למניה ו-203,252 אופציות לא סחירות במחיר מימוש זהה, לתקופה של שנתיים ממועד ההקצאה.

הרשת שמונה כיום 137 סניפי בתי קפה ו-29 סופרים בישראל. מדווחת כי לפני כשנה החלה את פעילותה הבינלאומית ברוסיה ונכון להיום פעילותה במדינה מונה תשעה סניפים פעילים במוסקבה ועשרה אחרים בתהליך הקמה. החברה דיווחה לאחרונה על כוונתה להרחיב את פעילותה הבינלאומית באמצעות הקמת רשת בתי קפה ברחבי העולם במחיר אחיד למוצר תחת המותג COFIX.

מנכ"ל קופיקס גרופ, חיים אהרון, אמר הערב "אנו שמחים על הבעת האמון מצד משקיע מוסדי משמעותי בשוק. אין ספק שההשקעה תתמוך במגמת הפיתוח העסקי המואץ של הרשת בארץ ובעולם". ההנפקה בוצעה בהובלת 'סייבל שוקי הון' שמלווה את קופיקס בשוק ההון.

כתיבת תגובה