מתגעגעים לקוצ'ין? מעכשיו תוכלו לנחות במומביי או בניו דלהי

אחרי שלוש שנות הפסקה, אל על חוזרת להודו: החברה מכריזה מחדש על הפעלת טיסות ישירות להודו לשני יעדים – ניו-דלהי ומומביי | הקו החדש להודו יפעל החל מאוקטובר 2023 | הטיסות יעברו מעל שמי עומאן, בעקבות הסיכום עם סעודיה ועומאן | מחיר הכרטיס מסוג לייט יעמוד על החל מ-399$

מטוס הדרימליינר של אל על | צילום: דוברות

לאחר שלוש שנות הפסקה, אל על מחדשת את הטיסות הישירות להודו, לשני יעדים: מומביי וניו-דלהי, החל מסוף אוקטובר 2023. השקת הקווים החדשים מתאפשרת כעת בהמשך לאישור טיסה מעל שמי סעודיה ועומאן עבור חברות התעופה הישראליות שהתקבל לאחרונה. אישור זה מאפשר את קיצור משך הטיסה למומביי ל-5.5 שעות בלבד, במקום 7.45 שעות במקור. אל על תהיה חברת התעופה היחידה שתציע טיסות ישירות לשני היעדים וכמו כן, טיסות לעשרות יעדי המשך בהודו, בשיתוף פעולה עם חברות תעופה מקומיות.

מכירת הכרטיסים תחל באפריל 2023 במחירים אטרקטיביים של החל מ- 399$ לכרטיס מסוג לייט (לא כולל הושבה וכבודה). אל על תפעיל ארבע טיסות שבועיות ישירות למומביי, באמצעות מטוס 737 הכולל שתי מחלקות שירות – תיירים, ועסקים ושתי טיסות שבועיות ישירות לניו-דלהי, באמצעות מטוס רחב גוף 787 או 777.

לדברי שלומי זפרני, סמנכ"ל מסחר וקשרים תעופרתיים אל על: "אנו נרגשים להשיק את היעדים החדשים בהודו, דבר המתאפשר בעקבות האישור לטיסה מעל שמי עומאן. אנו צופים ביקושים גבוהים לטיסות, ישנה פעילות עסקית ענפה בין המדינות וכמו כן, גידול מתמיד בתיירות מהודו לישראל.

שלומי זפרני – סמנכל מסחר וקשרים תעופתיים באל על | צילום: דוברות

"מדובר על יעד נופש אהוב על הישראלים, בין אם זה בקרב תרמילאים, טיולי משפחות או טיולים מאורגנים. אנו ממשיכים לפעול למען הרחבת יעדים נוספים במזרח ויעדים פופולריים נוספים".

כתיבת תגובה