מתווכים, נמאסתם! • רוצים להיות אנשי מכירות טובים?

יש מכירה ויש מכירה. יש אנשי מכירות ויש אנשי מכירות. יש מי שבא עם חיוך לעבודה ויש מי שגם חוזר עם חיוך. הקשיבו למה שיש למאמן העסקי ניר דובדבני לומר על המתווכים ותבינו לבד

תיווך, אילוסטרציה | צילום: create jobs 51, שאטרסטוק

אנשי מכירות עוסקים באחד התחומים הטובים, המתגמלים והמרתקים בעולם. גם מתווכים הם למעשה אנשי מכירות. גם הם מנסים למכור סחורה. ניר דובדבני עם תובנות על ענף המתווכים. תובנות שכדאי לכם להפנים.

לא רק מתווכים. גם בעלי עסק, גם כאלה שמעסיקים אנשי מכירות, גם מי שרוצים לפתוח עסק, חייבים להפנים שמכירות זה לא עוד מקצוע. זה מקצוע שאם עושים אותו נכון, בהתלהבות, מכל הלב, ומתוך רצון לתת ולא רק לקחת, יכולים להגיע להישגים גבוהים ובעיקר לסיפוק מהעבודה. כנסו לסרטון (ותנמיכו את הרמקולים).


פרסום: בין אם אנחנו בעלי עסקים שרוצים להצליח, בין אם אנחנו מאמנים שרוצים להוביל בעלי עסקים להצלחה, כולנו שואפים לאותו הדבר – להפוך את השיחות שלנו למכירות, לעסקאות. חשוב לדעת להסביר יתרונות, להלהיב לקוחות, לשכנע ולדבר בצורה נכונה. אבל חשוב לא פחות: לקבל שיטה בדוקה וסדורה שפשוט עושה את העבודה: עוזרת לבעלי עסקים לסגור עסקאות.

רוצים להיות מאמנים עסקיים בעלי שיטה שעובדת? רוצים לדעת איך באמת מובילים עסקים להצלחה? רוצים להיות מאמני אלפא בשיטת ניר דובדבני ובהכשרת גומא? השאירו את כאן פרטים!

תגובה אחת ל: "מתווכים, נמאסתם! • רוצים להיות אנשי מכירות טובים?"

  1. בלב בלה בלה
    קודם כל מעליב
    כבר היתחלת במינוס
    תעבוד חודש אחד בתיוך..ואז תבין מאיפה הדג אוכל

כתיבת תגובה