מתחתנים ? מחתנים ? כך תחסכו לכם הוצאות מיותרות.

חתונות בוטיק. צילום: pixabay

החתונה נחשבת בעיני רבים מאתנו לאירוע גדול ומשמעותי – אירוע שבו הכלה לבושה בשמלה לבנה ומהודרת, והחתן בחליפה נאה הכוללת גם עניבה לתפארת. זוגות צעירים רבים אינם חוסכים בגימיקים המתבצעים כולם באולמות או גני אירועים מפוארים: מופעי זיקוקים, מפריחי יונים או בלונים מוכנים ומזומנים להראות לאורחים מופע מרהיב. עם זאת, ישנם זוגות שמעדיפים לערוך חתונה קטנה ומצומצמת ומוותרים מראש על חתונה באולם רחב ידיים הכוללת גם ד' ג'יי מקפיץ.

מדוע דווקא חתונה קטנה?

חתונה קטנה הפכה לטרנד גדול בקרב רבים ולא בכדי. אלה 3 סיבות מרכזיות מדוע כדאי להעדיף את החתונה הקטנה על פני הגדולה:

  • חוסכים בכסף – בני זוג רבים יכולים לדבר שעות על גבי שעות בנושא ההוצאות לחתונה המפוארת שלהם. בני זוג חסכניים יותר, לעומת זאת, יעדיפו להתחתן במקום קטן ולחסוך את הכסף לרכישת הרכב הראשון או הנופש הראשון שלהם כזוג. מקום קטן ואינטימי מספק את כל התנאים שלה זקוקים בני הזוג כדי להתחתן – רחבת ריקודים, שולחנות ערוכים בכל טוב ועוד.
  • חתונה איכותית – ישנם זוגות אשר מעדיפים להזמין רק את האנשים הקרובים אליהם ביותר, וליצור מעין מסיבה פרטית קטנה ומהנה. הם יימנעו מלהזמין אנשים שהם לא ראו כבר שנים רבות או קרובי משפחה רחוקים מאוד. חתונה במקום קטן יכולה להפוך במהרה לאירוע מנצח עבור האנשים שאנו אוהבים יותר מכל.
  • לא מוכרחים להתחתן באולם – חתונה קטנה מאפשרת לבני הזוג לפרוץ את המוסכמות המקובלות של חתונה בגן אירועים או באולם, ולהתחתן במקומות מקוריים ומרתקים כמו חתונה בבית כנסת עתיקים, חתונה כמו פעם  בחיק הטבע.

האירוע שלפני החתונה

זוגות רבים נוהגים לערוך מסיבות לפני החתונה עצמה כמו חינה או מסיבת אירוסין באתר myprod ניתן למצוא את המקום המושלם לאירועים קטנים, שכן הוא כולל מידע על אולמות אירועים שבהם כל אחד יכול לקחת חלק. כמו כן, ניתן להזמין לאולמות אלה אטרקציות רבות כמו תקליטנים, זמרים מפורסמים, סדנאות יצירה והכנת מזון וכדומה.

כי אין כמו הים

מדינת ישראל התברכה בים התיכון לאורך כל מישור החוף, וזוגות לא מעטים מנצלים את העובדה הזו ומחליטים לקיים את החופה לקול הגלים המתנפצים על הסלעים. הים הרוגע משמש תפאורה טבעית מקורית ומרהיבה לכל חתונה רומנטית. ניתן לארגן פינות ישיבה לאורחים תחת כיפת השמים הכוללות סככות, פופים נוחים וכמובן, כמה בקבוקי בירה רעננים לפני תחילת הטקס המרגש.

כתיבת תגובה