מתי ייפתחו האולמות: "אשרו פתיחה בערים ירוקות"

התאחדות האולמות וגני האירועים בישראל דורשת מקבינט הקורונה ומפרופ' גמזו לאשר מתווה לפתיחה מיידית של האולמות בערים ירוקות • השבוע ידונו השרים בקבינט הקורונה על פתיחת אולמות האירועים במתווה שיאושר על ידי הממשלה

חתונה פיראטית | צילום: באדיבות התאחדות בעלי האולמות וגני האירועים

התאחדות האולמות וגני האירועים בישראל דורשת מקבינט הקורונה ומפרופ' גמזו לאשר מתווה לפתיחה מיידית של האולמות בערים ירוקות, זאת לאור העובדה כי השבוע ידונו השרים בקבינט הקורונה על פתיחת אולמות האירועים במתווה שיאושר על ידי הממשלה.

לפני כשבוע, נפגשו יו"ר התאחדות בעלי האולמות וגני האירועים בישראל, נועם לוי וחברי הנהלה נוספים עם פרופ' רוני גמזו, הממונה הלאומי למאבק בנגיף הקורונה בישראל, בדרישה כי מדינת ישראל תאפשר מתווה לפיו משרד הבריאות יאשר לאולמות וגני האירועים להיפתח מיידית לטובת הציבור, בדומה לאישור שניתן למסעדנים

"לא יעלה על הדעת כי המדינה לא מאפשרת פתיחת אולמות בערים ירוקות. אנו רואים כיצד תופעת החתונות הפיראטיות הולכת וגדלה. אם יאושר לנו לפתוח את האולמות וגני האירועים בערים ירוקות, נצליח לתת מענה ולקיים אירועים תחת הנחיות התו הסגול ומשרד הבריאות ובכך למגר את התופעה. אנחנו פועלים בתנאים מחמירים ובריאות הציבור היא נר לרגלינו", אמר נועם לוי.

יו"ר התאחדות בעלי האולמות וגני האירועים הוסיף עוד, "אני קורא לראש הממשלה, לשר הבריאות, לשר האוצר ופרופ' גמזו הממונה הלאומי למאבק בנגיף הקורונה לאפשר באופן מיידי לחברי התאחדות האולמות וגני האירועים בישראל לפתוח עפ"י המתווה של המסעדות. אנחנו פועלים בתנאים מחמירים ובריאות הציבור היא נר לרגלינו. בנוסף, הדרך לקביעת מתווה שיאפשר לנו לפתוח את האולמות בישראל יסייע לקיים את החוזים בינינו לבין הזוגות, במידה ונוכל לפתוח את שערינו נוכל להחזיר את המקדמות לזוגות".

נזכיר כי התאחדות בעלי האולמות וגני האירועים פנתה במכתב לראש הממשלה, שר האוצר, שר הבריאות ופרופ' גמזו בדרישה שיכירו אותם כמסעדנים עפ"י מתווה של משרד הבריאות.

התאחדות בעלי האולמות וגני האירועים הינה הגוף היציג לענף האירועים בישראל ומייצגת מאות בעלי אולמות וגני אירועים המעסיקים רבבות עובדים בענף. ההתאחדות מייצגת את הענף בהתמודדות וסיוע עם משבר הקורונה וההשלכות הרוחביות על הענף כולו.

תגובה אחת ל: "מתי ייפתחו האולמות: "אשרו פתיחה בערים ירוקות""

  1. באמת הגיע הזמן מגיע לעם הזה קצת לבלות ולנקות את הראש בשמחות
    ישר כח.

כתיבת תגובה