נוח בכיס שלכם: שלל הטבות ב"מרכנתיל סמייל"

בנק מרכנתיל משתף את לקוחותיו בחגיגות ה 100 להקמתו ונותן הטבות למשלמים בכרטיס אשראי * במרכנתיל ללקוח יש תמיד עם מי לדבר ובנקאי מרכנתיל ממתינים לכם עם מגוון פתרונות בהתאמה אישית.

מרכנתיל סמייל

בנק מרכנתיל, החוגג השנה 100 שנים להקמתו, מציע ללקוחותיו המחזיקים כרטיס אשראי של הבנק מגוון הטבות והנחות במסגרת תוכנית "מרכנתיל סמייל". לקוחות בעלי כרטיס אשראי של הבנק משויכים אוטומטית לתוכנית ההטבות וזוכים ליהנות משלל הנחות והטבות צרכניות במגוון רחב של רשתות בפריסה ארצית. תוכנית ההטבות חובקת ענפים מגוונים וביניהם מזון, אופנה, לימודים, מוצרים לבית ולמשפחה ועוד.

בימים אלה, לקראת חודשי הקיץ והחגים שאחריהם, צירף הבנק שורה של עסקים חדשים לתוכנית ההטבות שלו ולקוחות הבנק הרוכשים ברשתות ועסקים אלה כבר נהנים מההנחות.  בין בתי העסק שהצטרפו לאחרונה לתוכנית, ניתן לציין: את קבוצת יינות ביתן, רשת אופטיקה הלפרין, טרקלין חשמל ועוד רשתות מובילות.

לדברי תומר פרג, עוזר בכיר למנכ"ל בנק מרכנתיל ומנהל האגף לשיווק וקידום עסקים: "אנו מלווים את המגזר החרדי לאורך כל השנה ומעגל החיים  ופועלים באופן שוטף למתן מענה במוצרים ושירותים בתחום האשראי והפאסיבה.

תחום חשוב נוסף באמצעותו ניתן לפעול לטובת הלקוחות ולהקל על ההוצאות שלהם הינו כרטיסי האשראי. לכן, הקמנו את תוכנית ההטבות שלנו: "מרכנתיל סמייל", המעניקה הנחות רבות ותורמת לחיסכון כספי בהוצאות ברכישות הקבועות והמזדמנות. ניצול ההטבות  מוזיל את סלי הקנייה. במטרה להעניק ללקוחותינו את חוויית השירות והקניה המגוונת והטובה ביותר אנו משדרגים את התוכנית באופן שוטף ומצרפים אליה רשתות ועסקים נוספים בכל התחומים.

במרכנתיל ללקוח יש תמיד עם מי לדבר ובנקאי מרכנתיל ממתינים לכם עם מגוון פתרונות בהתאמה אישית".

כתיבת תגובה