נחתם הסכם "רומינג" בין ישראל לקפריסין

מדובר בהסכם הורדת תעריפי הנדידה הסלולרית * שר התקשורת איוב קרא: זהו חיזוק למאמץ של כולנו לעודד את התיירות ושיתופי הפעולה העסקיים והמסחריים בין שתי המדינות

אילוסטרציה. צילום: goodluz | שאטרסטוק

שר התקשורת איוב קרא השוהה בימים אלו בבקפריסין חתם על הסכם רומינג עם מקבילו שר התקשורת הקפריסאי מריוס דימיטריאדיס. מדובר בהסכם הורדת תעריפי הנדידה הסלולרית. משמעותו הברורה של ההסכם הזה היא שלצדדים החתומים יש אינטרס להוריד את התעריפים, שללא ספק הינם גבוהים מדי;

לדברי השר קרא "הקשרים המצויינים עם קפריסין חשובים למדינת ישראל והם מתעצמים ומתרחבים מדי יום. אני מאוד שמח שבמסגרת הביקור חתמנו על הסכם הרומינג החשוב הזה."

השר קרא דן עם השר דימיטריאדיס בנושאים לגביהם שיתוף הפעולה ההדוק והפורה בין שתי המדינות קיים גם בתחומי התקשורת והדואר. הם בחנו כיצד ניתן להמשיך ולחזק את שיתוף הפעולה, ואת הדרכים, לשיתוף ידע משני הצדדים. בין הנושאים שנידונו: שירותים וטכנולוגיות מתקדמות והאתגרים הצפויים בשנים הקרובות, כדוגמת פריסת רשת G5 ורשתות סיבים אופטיים.

השר קרא הוסיף "הורדת תעריפי הנדידה ותעריפי קישור הגומלין לנדידה (MTR-Mobile Termination Rates) היא צעד מתחייב, שאמור לתת חיזוק למאמץ של כולנו לעודד הן את התיירות והן את שיתופי הפעולה העסקיים והמסחריים בין שתי המדינות. אני רוצה להודות לכל מי שעשה לקידום חתימת ההסכם, בשני הצדדים."

קרא הודה למארחים וסיכם "המשרד בראשו אני עומד פועל מול רשות הפיקוח הלאומית לתקשורת אלקטרונית ודואר (OCECPR) בנושאי רגולציה שונים ובמסגרת הרשת האזורית EMERG במסגרת יורו-מד. אנו נהנים משיתוף פעולה פורה וטוב ועל כך הברכה."

כתיבת תגובה