ניסאן משיקה את קשקאי החדש בישראל; מ-129,990 שקל

'קרסו' תחל בשבוע הבא בשיווק קשקאי החדשה, רכב הפנאי-שטח האהוב של ניסאן. "השדרוגים בעיצוב, באיכות, בטכנולוגיה ובדינמיות בוצעו על סמך תובנות שמקורן ב-2.3 מיליון לקוחות"

הקשקאי החדש. צילומים: יצרן

חברת ניסאן העולמית תשיק בשבוע הבא גם באירופה וגם בישראל את הדור החדש של רכב הפנאי-שטח שלה – קשקאי. בנוסף לשינויים הפנימיים, השינוי החיצוני בולט יחסית והמכונית מזכירה את פניה הקשוחות למדי של אקסטרייל – רכב הפנאי-שטח הפופולארי של החברה המיועד לשבעה נוסעים.

לטענת היבואנית, 'קרסו מוטורס', בדור החדש הושם דגש על ארבעה נושאים עיקריים: "עיצוב חיצוני חדש ועכשווי; רמות איכות גבוהות יותר בתא הנוסעים; ביצועי נהיגה דינמיים; ותוספת של טכנולוגיות חדשות וייחודיות של ניסאן Intelligent Mobility".

ניסאן קשקאי היה חלוץ בפלח השוק של רכבי הקרוסאובר C-SUV, ולמרות שכיום נמכרים יותר מעשרים כלי רכב מתחרים, נותר הקשקאי עם נתח שוק חסר תחרות באירופה והוא מחזיק 10.3% מהשוק. למעשה, מדובר בדגם המצליח ביותר של החברה היפנית באירופה, בכל 83 שנותיה. כ-2.3 מיליון יחידות נמכרו מאז הושקה הגרסה הראשונה לפני עשור. קשקאי זכה ביותר משמונים תארים, ובכלל זה תשע-עשרה פעמים בתואר "מכונית השנה".

רוצים להישאר מעודכנים? הצטרפו ל'ביזנעס' בפייסבוק

השיפורים החדשים והמשמעותיים – טוענים בחברה – יבססו ויחזקו את מעמדו של קשקאי כרכב הקרוס-אובר האהוב והמבוקש. קשקאי החדש מגיע בשלוש רמות גימור – Acenta, Acenta-Tech ורמת הגימור Tekna – אשר ממוצבת כספינת הדגל, וכדגם האולטימטיבי והיוקרתי ביותר של הדגם.

רמת הגימור Tekna מציעה אבזור עשיר ויוקרתי כסטנדרט. בתא הנוסעים תמצאו מושבים מרופדים בעור 'נאפה' רך באיכות גבוהה ביותר בתפירה תלת-ממדית מהודרת במשטחים המרכזיים.  עיצוב דומה אפשר למצוא גם במושבים מאחור. מושב הנהג מצויד בכוונון פנאומטי בעל בקרה חשמלית עם ארבעה כיוונים של תמיכת הגב התחתון – גם כן לראשונה בניסאן באירופה. כך יכולים נהגים בכל המידות לכוונן בצורה מדויקת את תנוחת הישיבה שלהם לשיפור הנוחות והפחתת העייפות.

גלגל ההגה חדש ומרשים. העיצוב שלו תואם לדגמים החדשים של ניסאן ברחבי העולם והוא מותקן כסטנדרט בכל דגמי קשקאי. הודות לבסיס האופקי בצורת האות D, לנהג קל יותר להיכנס לרכב ולצאת ממנו וגם המראה והתחושה ספורטיביים יותר. הגב של המושבים הקדמיים עוצב מחדש עם חיפוי פלסטיק חדש ועמיד בפני שריטות, הגימור הדק יותר משפר את מרווח הברכיים ליושבים במושב האחורי. ברמת הגימור הבסיסית  נוסף ריפוד בגימור חדש ועמיד יותר למושבים.

בעקבות משוב שהתקבל מלקוחות, שופרה מערכת המולטימדיה המקורית שזמינה החל מרמת הגימור Acenta -Tech ואילך. המערכת כוללת צג מגע 7" וממשק משתמש חדש וחכם, בעיצוב המזכיר אפליקציות. דגמי קשקאי החדש בהם מותקנת מערכת המולטימדיה המקורית, מצוידים כעת באנטנת גג בעיצוב 'סנפיר כריש', לקליטה משופרת וגימור עכשווי יותר.

המיקרופון המובנה הועבר למקום חדש, ביחידה העילית של תאורת המפה, לביצועים טובים יותר בשיחות טלפון שנערכות בדיבורית. מבחינת אבזור: בפרונט מותקן רדאר משודרג המהווה חלק ממערכת הבלימה החכמה במקרה חירום (FEB) של הקשקאי. הגימור השטוח מאפשר לגלי הרדאר לעבור את הסמל ללא הפרעה. המצלמה הקדמית מותקנת במסגרת הכרום הקדמי והודות לתכנון החכם של ניסאן כמעט ולא ניתן להבחין בה. מצלמה זו היא חלק מהמערכת החדשנית של ניסאן הכוללת ארבע מצלמות חנייה לראייה של -360°.

הפנסים הראשיים עוצבו מחדש. רמות הגימור Acenta ו-Acenta-Tech מצוידות בפנסי הלוגן אשר להם נוספה תאורת נסיעה ביום בעיצוב חדש דמוי 'בומרנג' והם מצוידים בתשע נוריות LED (במקום שש עד כה) ובעדשה עבה יותר. התוצאה: מראה עכשווי ויוקרתי יותר.

במבט מהצד, השיפורים בקשקאי באים לביטוי במערך חדש של חישוקי סגסוגת יוקרתיים, בקוטר של 17, 18 או 19 אינץ'. כולם עוצבו לאווירודינמיות אופטימלית על מנת להפחית את מקדם הגרר. בעקבות השינויים גדל האורך הכולל של קשקאי ב-17 מ"מ – מ-4,377 ל-4,394 מ"מ. הרוחב (1,806 מ"מ) והגובה (1,595 מ"מ) נותרו ללא שינוי.

תא הנוסעים מרווח ותא המטען גדול עם קיבולת של 410 ליטר ואפשרות להגדלתו עד לשיעור של 1,598 ליטר כאשר מקפלים את המושבים האחוריים, ביחס פיצול של 60:40 למצב שטוח. אזור המטען מצויד במערכת רצפת אזור מטען גמישה, אשר מאפשרת לכוונן מערך של מדפים וחוצצים בעד 18 תצורות שונות.

מגוון הצבעים החיצוניים של קשקאי – זכה לתוספת של שני צבעים חדשים: כחול קריביים מטאלי וחום אגוז מטאלי. הקשקאי ממשיך לעשות שימוש במגוון המנועים החסכוניים, וניתן לבחור בדגם החדש מנועי בנזין או דיזל, בתיבת הילוכים ידנית בעלת שישה הילוכים או בתיבת ההילוכים האוטומטית CVT XTronic, על מנת לתת מענה לכל סוגי הלקוחות.

מדובר על שלושה סוגי מנוע: טורבו בנזין 1.2, ידני עם 115 כוחות סוס וצריכת דלק ממוצעת של 5.6 ליטר דלק לכל 100 קילומטרים של נסיעה משולבת – לטענת היצרן; 1.2 טורבו בנזין, אוטומט, עם 115 כוחות סוס; צריכת הדלק זהה לדגם הידני – לטענת היצרן; טורבו דיזל 1.6 עם 130 כוחות סוס וצריכת דלק של 4.7 ליטר דלק לכל קילומטר של נסיעה משולבת – על פי נתוני היצרן. במכונית אין אופציה להנעה כפולה.

בניסאן קשקאי שש כריות אוויר כציוד סטנדרטי, בתוספת מערכות סיוע לנהג הכוללות מערכת התרעה בפני התנגשות חזיתית הכוללת מערכת עזר לבלימת חירום אוטומטית, מערכת לזיהוי תמרורי תנועה, בקרת סטייה מנתיב, מערכת תאורה גבוהה אדפטיבית וחיישני חנייה קדמיים ואחוריים.

ציוד סטנדרטי נוסף כולל מערכת מולטימדיה, בקרת אקלים מפוצלת, קישוריות Bluetooth, בקרת שיוט עם מגביל מהירות ומראות חיצוניות ובעלות כוונון וקיפול חשמלי. פנסים ראשיים ומגבים אוטומטיים, חישוקי סגסוגת ובלם יד חשמלי. אבזור נוסף מוצע ברמות הגימור הגבוהות יותר.

מחירי השקה: קשקאי 1.2 טורבו בנזין ידני החל מ-129,990 שקל; קשקאי 1.2 טורבו בנזין אוטומטי החל מ-143,990 שקל וקשקאי 1.6 דיזל אוטומטי החל מ-153,990 שקל.

https://wordpress-547680-2055123.cloudwaysapps.com/%D7%A2%D7%A9%D7%95%D7%A8-%D7%9C%D7%A0%D7%99%D7%A1%D7%90%D7%9F-%D7%A7%D7%A9%D7%A7%D7%90%D7%99-%D7%91%D7%A7%D7%A8%D7%95%D7%91-%D7%93%D7%92%D7%9D-%D7%97%D7%93%D7%A9/

כתיבת תגובה