ניקוי ספות ושטיחים במשרדים

במשרדים רבים בישראל מבינים כמה חשוב לטפח את המראה של המשרד. משרד מעוצב ומטופח הוא משרד שנעים יותר לעבוד בו ונעים בו יותר לקבל לקוחות למפגשים עסקיים. לרמת העיצוב והניקיון במשרד יש השפעה רבה על רמת שביעות הרצון של העובדים, כפי שהוכח לא פעם במחקרים רבים.

FREEPIK

עובד שסביבת העבודה שלו היא נקייה ומטופחת יפגין נאמנות ומחויבות רבים יותר למקום העבודה שלו וישמח יותר באופן כללי להגיע מדי בוקר למשרד. גם כאשר מדובר באירוח של לקוחות – ישנה השפעה פסיכולוגית סמויה של רמת הטיפוח בסביבת העבודה על המוכנות שלהם להתקדם לעבר סגירת עסקה עם בית העסק.

מתי להיעזר בחברת ניקוי מקצועית לספות ולשטיחים?

חלק חשוב בטיפוח הסביבה המשרדית הוא דאגה לניקוי מקצועי של הספות והשטיחים. הספות יכולות לצבור לכלוך רב עם הזמן, ולהתלכלך בכתמים שקשה מאוד להוריד ולנקות. גם שטיחים מקיר לקיר, שמאפיינים משרדים רבים, יכולים לצבור לא רק אבק רב, אלא גם כתמים שחומרים ביתיים לניקוי אינם מצליחים להוריד.

במקרה שבו מצב הספות והשטיחים במשרד כבר מאובק ומלוכלך מאוד, כדאי להזמין חברה מקצועית שתנקה אותם. חברה כזו תוכל לבצע ניקוי ספות מבד או עור – זה כלל לא משנה. ישנם חומרי ניקוי מקצועיים ומכונות מיוחדות שיודעות לטפל גם בבד וגם בעור. כך שלא משנה איזה ריהוט נמצא אצלכם במשרד – אתם יכולים ליהנות משירות הניקוי המקצועי שיעלים לחלוטין את כל הכתמים.

מה מתרחש בזמן הניקוי?

תהליך ניקוי שטיחים בבית הלקוח או בבית העסק מתבצע בעזרת חומרי ניקוי ייחודיים ומכונת הזרקה ויניקה. מכונה זו מזריקה מים וחומר ניקוי עמוק אל תוך הסיבים של השטיח או של הריפוד, ושואבת אותם מיד חזרה. כך מתבצע ניקוי עמוק שיכול להעלים גם כתמים עקשניים וסרבנים במיוחד.

בכל הנוגע לניקוי שטיחים סינתטיים, ישנה גם אפשרות להוציא את השטיחים מחוץ לבית העסק ולהעניק להם טיפול במפעל. שם ידאגו לניעור יסודי שיוציא את כל האבק שהצטבר עליהם. לאחר מכן השטיחים יוטבלו בתוך תמיסה שמיועדת להמסת שומן ולכלוך. בשלבים הבאים השטיחים יקורצפו היטב, ייסחטו במסחטה ולבסוף יעמדו לייבוש. לאחר שהשטיח כבר יהיה יבש לחלוטין הוא יקבל בישום של ריח רענן ונקי ויוכל להישלח בחזרה ללקוח.

לסיכום

אחזקה שוטפת של כל בית עסק או משרד כוללת גם דאגה לניקוי יסודי של הריהוט והשטיחים מפעם לפעם. חשוב לבצע זאת כדי לדאוג לסביבת עבודה נעימה ונקייה שבה ניתן גם לקיים בנוחות מפגשים עסקיים. בעזרת שירות מקצועי של ניקוי שטיחים וספות ניתן לדאוג לכך שהם יישארו נקיים לאורך זמן ולא יצריכו החלפה. לחברות ניקוי מקצועיות יש את החומרים והאמצעים המתאימים לבצע ניקוי יסודי ועמוק שישאיר תחושה של ניקיון לאורך זמן.

כתיבת תגובה