נמשך גל העזיבות אצל וינרוט: עוזבים למשרדו של בעז בן צור

מה עובר על פירמת עורכי הדין היוקרתית? • לאחר פרישת פרקליטו של רוה"מ, כעת נמשך גל העזיבות • ראש מחלקת הנדל"ן וראש המחלקה המסחרית עוברים למשרדו של עוה"ד בעז בן צור • בין לקוחותיו: יו"ר לשכת עורכי הדין לשעבר אפי נוה

עורך הדין יעקב וינרוט בימי מחלתו | צילום: פלאש 90

לפני מספר חודשים פרשו מספר עורכי דין ממשרדו של עורך הדין יעקב ויינרוט ז"ל, כחודש לאחר פטירתו. בראשם היה עורך הדין עמית חדד, המשמש גם כפרקליטו של ראש הממשלה נתניהו ופתח משרד עצמאי. בנוסף, עזבו עוה"ד אריאל רוט, שהיה שותף מייסד. וכן עורכי הדין אליהו וייס, אביחי יהוסף, תמר פולק ונועה מילשטיין.

'ביזנעס' מתרחב בניו-מדיה: מהיום, כל העדכונים – גם בוואטסאפ!

כעת, שמונה עורכי דין נוספים הודיעו על פרישתם מהמשרד, כאשר הם מצטרפים למשרד עורכי הדין של עורך הדין בעז בן צור, ששמו עלה לאחרונה לכותרות בעקבות לקוח מפורסם שלו, גם הוא עורך דין, אפי נוה.

בראש הפורשים עומד עוה"ד דודו ג'והן, שהיה ראש מחלקת הנדל"ן במשרדו של יעקב ויינרוט, כאשר יחד עמו עוזבים עוד ששה עורכי דין. בנוסף פרש גם עורך הדין ד"ר אמיר שויצקי, ראש המחלקה המסחרית במשרדו של ויינרוט.

ג'והן היה השותף הותיק ביותר של ויינרוט ופרש כאמור יחד עם כל הצוות שלו. גם הלקוחות של גו'הן ממשיכים יחד איתו, כאשר בין לקוחותיו ניתן למנות את מתחם שנלר בירושלים, כמו גם פרויקטים נוספים רבים. מחלקת הנדל"ן כולה צפויה להתמקם באחד ממגדלי המשרדים ברחוב הארבעה בתל אביב, שם שוכן משרדו של עורך הדין בעז בן צור.

בן צור עצמו, עומד בראש אחד ממשרדי עורכי הדין הידועים בישראל, כאשר הוא מייצג חברות כמו אל על, אינטל, אפריקה ישראל, דלק, מלונות פתאל, מפלגת יש עתיד וחברות ביטוח רבות.

משרד בן צור, אליו התמזג משרדו של עו"ד ג'והן, נחשב כיום לאחד ממשרדי הליטיגציה הטובים בישראל. הוא נמנה על המשרדים המובילים בישראל ומדורג באופן עקבי בצמרת הדירוגים המקצועיים. המשרד מייצג גופים בולטים במשק, כגון: חברות ציבוריות כמו אי.די.בי פתוח, אל על, אינטל, מגה, מלונות פתאל, גולן טלקום, אמבלייז, אפריקה, לשכת עורכי הדין. וכמובן הלקוח המפורסם ביותר שלו לאחרונה, אפי נוה.

ממשרד עו״ד ד״ר י. וינרוט ושות׳ נמסר: "ההיפרדות ממחלקת הנדלן נעשתה בהסכמה ואינה פוגעת בפעילות המשרדית השוטפת. משרד וינרוט מצוי בימים אלה בתנופת התחדשות מבורכת וכחלק מכך מפתח מחלקות ואפיקים חדשים, לרבות בתחום הנדלן. המשרד מאחל הצלחה לעו"ד ג'והן בדרכו החדשה".

תגובה אחת ל: "נמשך גל העזיבות אצל וינרוט: עוזבים למשרדו של בעז בן צור"

  1. אתר משפיל שכמוכם לא ראיתי
    מדוע הינכם שמים תמונה כזו של יעקב וינרוט,לא מצאתם תמונה יותר מוצלחת,בושה וחרפה

כתיבת תגובה