נפתחה ההגרלה הגדולה של דירה בהנחה

רוצים להירשם להגרלה הגדולה של דירה במחיר מטרה המעניקה הנחה משמעותית על כ-10 אלפים דירות במספר רב של ערים ברחבי הארץ? | משרד השיכון מציג: כך עושים זאת בקלות וביעילות | ויש גם מוקדים טלפוניים לסיוע למתקשים בהליכי הרישום

מחיר למשתכן בירושלים | צילום: 'ביזנעס'

הבוקר נפתחה להרשמה ההגרלה הראשונה שהינה הגדולה ביותר של תוכניות דירה בהנחה, במסגרתה יוגרלו 10,028 יחידות דיור ב-31 יישובים ברחבי הארץ. ההרשמה תסתיים ביום ג' (29.03.2022 בשעה 23:59) ותוצאות ההגרלה יימסרו לזוכים במהלך חודש אפריל.

תוכניות דירה בהנחה יוצאות לדרך: 30,000 יחידות דיור בהנחות משמעויות לזוגות צעירים ומחוסרי דיור יוגרלו לזכאים בשנה הקרובה, במסגרת תכניות שונות לדיור בר השגה.

הבוקר נפתחה ההרשמה להגרלה בה יוגרלו 1,420 יח"ד בלוד, 1,035 יח"ד בעכו, 860 יח"ד באשדוד, 733 יח"ד בדימונה, 521 יח"ד באופקים, 512 יח"ד בבאר יעקב, 462 יח"ד בירושלים, 409 יח"ד בראשון לציון ועוד .

בהגרלה מעל 10,000 יחידות דיור, ב-150 פרויקטים הפזורים ב-31 יישובים ברחבי הארץ, ביניהם: ירושלים, ראשון לציון, באר יעקב, אשדוד, אור יהודה, אילת, נתיבות, בית שאן ועוד.

כ-50% מיחידות הדיור המוגרלות נמצאות באזורי הביקוש: ירושלים, ראשון לציון, אשדוד, בני ברק, חיפה ועוד.

יודגש כי ניתן להירשם לכמה הגרלות יחד, כאשר ישנה הגבלה לשלושה יישובים בלבד וניתן להירשם לכל ההגרלות באותם היישובים ללא הגבלה.

סדר ההגרלות יתבצע לפי גודל היישוב, כך שההגרלה הראשונה תתבצע בעיר בה מספר התושבים הרב יותר ועד לעיר עם מספר התושבים הנמוך ביותר.

על מנת להירשם להגרלות יש להנפיק אישור זכאות.  ניתן להנפיק את האישור באופן מקוון ללא צורך בהגעה פיזית לסניפים.

התהליך מתבצע בסניפים הדיגיטליים של חברות ההרשמה; אלונים, מלגם ועמידר.

עלות הנפקת אישור הזכאות לתכניות של 'דירה בהנחה' – 240 ₪.

הליך ההנפקה אורך עד 10 ימים, והאישור תקף לשנה.

חשוב לציין כי לקראת תום התוקף של אישור הזכאות, ניתן להאריכו ללא תשלום באמצעות האזור האישי באתר ולאחר חתימה על טופס הצהרה.

כמו כן, מוקדי חברות ההרשמה זמינים לשאלות וסיוע בהליך הוצאת תעודת הזכאות במספרים:

אלונים *2850  | מילגם *6078  |  עמידר *6266

ר הבינוי והשיכון, זאב אלקין: ״כשנכנסתי לתפקידי הבטחתי להביא פתרונות דיור לכל שכבות האוכלוסייה, והיום אנו מתחילים במימוש אחד מתוך צעדים רבים שמתוכננים וחוזרים למדיניות של כחלון של הגרלות דירות בהנחה משמעותית לזוגות צעירים. נמשיך לקדם מגוון של אפשרויות דיור לטובת כלל האזרחים. ההרשמה להגרלה הראשונה שהחלה היום היא הזדמנות עבור המשפחות הצעירות ומחוסרי הדיור לרכוש דירה בהנחות משמעותיות. אני קורא לכל הזכאים לממש את זכותם ולהירשם להגרלות בערים הרבות בהן מוצעות הדירות" .

מנכ״ל משרד הבינוי והשיכון, אביעד פרידמן: "היום עומדת בפני מחוסרי דיור האפשרות הממשית להגיע לדירה בהנחה משמעותית מטעם המדינה, וזאת בכל רחבי הארץ. העבודה במשרד ורמ״י שהובילה לאפשרות זו, מבטאת את המחויבות העמוקה שיש למדינה לסייע ברכישת דירה. זוהי הגשמה של יעד מרכזי של המשרד, לתת מענה מהיר ומקיף לממתינים לרכישת ביתם הראשון, ובשנה הקרובה נגיע ליעדים נוספים."

מנהל רשות מקרקעי ישראל, ינקי קוינט: ״צעד זה הוא אחד מתוך שורה של צעדים שאנו מאמינים שיש לנקוט כדי להביא לשינוי של ממש במיתון עליית מחירי הקרקע ומתן מענה לביקושים בשוק הדיור ויש צורך בשילוב ידיים של כלל הגורמים הממשלתיים והמוניציפליים כדי לקדם את המטרה החשובה הזו.״

כתיבת תגובה