נתפסו ערבים שניהלו רשת לגניבת מכוניות בשרון | לצפייה

המשטרה הצליחה לעלות על עקבותיה של חוליית גנבי רכב, שהייתה אחראית לעשרות התפרצויות באזור דרום השרון. החוליה מנתה ארבעה שוהים בלתי חוקיים שהצליחו לגנוב רכבים רבים

משחטת רכב באיו"ש (ארכיון) | צילום: פלאש 90

תצפיות, מארבים ואמצעים מתקדמים סייעו ללכידת ארבעה ערבים, שוהים בלתי חוקיים, שהיו אחראים על פי החשד לעשרות גניבות כלי-רכב באזור דרום השרון.

כוחות גדולים של לוחמי מג"ב התפרסו בליל שישי האחרון באזור דרום השרון, בעקבות מידע מודיעיני שהתקבל על אודות כוונת חוליית גנבים להיכנס משטחי יהודה ושומרון במטרה לבצע גניבת רכב. הלוחמים איתרו את החוליה שהצליחה לגנוב רכב שטח מסוג r.z.r ממושב מזור שבחבל מודיעין, תוך ניסיון להימלט בחזרה לשטחים הנמצאים בשליטת הרשות הערבית.

בצירי המילוט המתינו להם הלוחמים שהצליחו להביא לתפיסת הרכב הגנוב ולמעצרו של אחד החשודים, ערבי תושב דיר בלוט בשנות העשרים לחייו. שלושה חברי חולייה נוספים שהיו עמו הצליחו להימלט. הכוחות לא ויתרו, ולוחמי מג"ב נכנסו ביום שישי – בסיוע לוחמי צה"ל – לכפר דיר בלוט שבשומרון ולעיירה אל עזריה שממזרח ירושלים, שם נעצרו יתר חברי החוליה, בני עשרים ובן חמישים. מה שמוכיח, במאמר מוסגר, שהגבלת גיל הכניסה להר הבית אינה מבטיחה דבר.

רוצים להישאר מעודכנים? הצטרפו ל'ביזנעס' בפייסבוק

בית המשפט השלום בראשון לציון האריך את מעצר הארבעה עד מחר. ממג"ב נמסר כי "מעצרם של כל החשודים ובכך תפיסת כל חברי החוליה, הם תוצאה של פעילות רחבת היקף שתחילתה באיסוף מודיעין איכותי, המשכה בביצוע פעולות מבצעיות בתוך שטחי ישראל במטרה לעצור את חברי החוליה עם ביצוע הגניבה, וסיומה בפעילות מבצעית התקפית של ביצוע המעצרים בשטח יהודה ושומרון. מדובר בחולייה פעילה מאוד, שסיגלה לעצמה יכולות גבוהות שאפשרו לה לבצע על פי החשד עשרות גניבות בחודשים האחרונים באזור השרון".

 

כתיבת תגובה