סוואת'לי – הסטארטאפ הבא לארגונים

'בסדנו השקעות' מציגה: 'סוואת'לי' (Swathly) – פלטפורמה המספקת פתרון להשבחת המידע לתעשייה היצרנית, תוך ניתוח נתונים רבים באמצעות בינה מלאכותית • הפתרון של סוואת'לי מחליף את השיטות הידניות לטיוב מידע שהתבססו על הידע הסובייקטיבי של אנשי המכירות, ובכך חוסך לארגונים זמן רב בתהליך המכירה ומאפשר התאמה מרבית לאסטרטגיית המכירות שלהם

סוואת'לי | צילום: יח"צ

'בסדנו' מציגה את הסטארטאפ הבא: 'סוואת'לי' (Swathly). מדובר בפלטפורמה המספקת פתרון להשבחת המידע לתעשייה היצרנית, על ידי שימוש בניתוח של נתונים רבים באמצעות בינה מלאכותית. הפתרון מאפשר לארגן ולנתח כמויות אדירות של מידע שאינן ניתנות לעיבוד בעזרת שימוש במאגרי המידע הרגילים הקיימים כיום ברשת ובטכנולוגיות דיגיטליות אחרות.

הפתרון של סוואת'לי מחליף את השיטות הידניות לטיוב מידע שהתבססו על הידע הסובייקטיבי של אנשי המכירות, ובכך חוסך לארגונים זמן רב בתהליך המכירה ומאפשר התאמה מרבית לאסטרטגיית המכירות שלהם.

ייחודיותה של סוואת'לי, שהיא ממנפת את היתרון התחרותי של כל ארגון תוך שימוש בכלים אוטומטים ובכך חוסכת משמעותית בעלויות עבודת צוותי המכירות והפיתוח העסקי. כך גם, המערכת מעבדת במהירות אינפורמציה ובכך מאפשר לארגון להגיב במהירות לכל סיטואציה ולקבל החלטות טובות יותר בזמן קצר יותר. כמו כן היא אוספת מידע איכותי, מדויק ודינמי בהתאם לקריטריונים המשתנים שנדרשים לכל ארגון.

היתרונות של סוואת'לי הם הפתרונות שהמערכת יודעת לייצר עבורה ארגון: זיהוי לקוחות פוטנציאליים חדשים על בסיס פרופיל הלקוח האידיאלי של הארגון (פרופיל שנוצר כתוצאה מניתוח נתוני הלקוחות הקיימים); אופטימיזציה של מאגרי מידע של לקוחות פוטנציאליים שנאספו ממגוון מקורות, לאחר סינון והצגה של הלקוחות הרלוונטיים ביותר, לפי הדרישות וההגדרות הספציפיות של כל ארגון; ניתוח פעילות המכירות של החברה ומיונה לפי מיקום גיאוגרפי וכד'. כתוצאה מכך, המערכת מגלה הזדמנויות חדשות הרלוונטיות לפיתוח העסקי.

סוואת'לי הוקמה על ידי ירון שיפמן, מנהל בכיר בעל 20 שנות ניסיון בתעשייה היצרנית ובתעשיית ההיי-טק, מומחה בתחום מכירות גלובאליות של B2B ושיווק מוצרים רב תחומיים. כאמור, קבוצת 'בסדנו' מציעה עתה לציבור המשקיעים את 'סוואת'לי' כמיזם חדשני פורץ דרך ובעל פוטנציאל ממשי להתפתחות עסקית משמעותית, והיתכנות ריאלית לרכישתה בעתיד הקרוב בידי גוף פיננסי גדול.

כתיבת תגובה