סוזוקי הודיעה על קריאה לתיקון לדגמי 'סופר סוויפט'

סוזוקי הודיעה על הצורך בקריאה חוזרת של 3,074 מכוניות מדגמי סופר סוויפט משנות הייצור 2017-2019 • הקריאה נדרשת לצורך עדכון תוכנת מערכת כריות האוויר, בשל האפשרות להפעלה לא מתוכננת של כרית אוויר צידית, וילון צד ומותחן חגורת הבטיחות, בעת טריקת דלת אחורית בחוזקה

סוזוקי סוויפט | צילום: Vauxford, ויקיפדיה

יצרנית הרכב היפנית סוזוקי הודיעה על הצורך בקריאה חוזרת של 3,074 מכוניות מדגמי סופר סוויפט משנות הייצור 2017-2019, ששווקו בישראל בידי 'מכשירי תנועה'.

הקריאה נדרשת לצורך עדכון תוכנת מערכת כריות האוויר, בשל האפשרות להפעלה לא מתוכננת של כרית אוויר צידית, וילון צד ומותחן חגורת הבטיחות, בעת טריקת דלת אחורית בחוזקה.

עד היום לא הובא לידיעת 'מכשירי תנועה' מקרה דומה שאירע בישראל. עם זאת, בהתאם להנחיית היצרן ולחוק בישראל, יזומנו כל בעלי המכוניות המעורבות בקריאה חוזרת זו, באמצעות הודעה בכתב, לבצע את עדכון התוכנה באופן יזום.

לקוח המבקש לבדוק אם מכוניתו נכללת בקריאת השירות, יכול להתקשר לאגף השירות של החברה בטלפון מספר 1-700-701-900, או לבדוק באתר השירות של 'מכשירי תנועה' www.ael-service.co.il (לשונית קריאות שירות).

את התיקון הנדרש על פי קריאת השירות, ניתן לבצע בכל אחד ממוסכי השירות המורשים של 'מכשירי תנועה', ללא תשלום, בכל רחבי הארץ.

רשימת המוסכים מפורטת באתר האינטרנט של 'מכשירי תנועה'. לתיאום ביקור במוסך ניתן להתקשר למוקד מוסכי השירות בטלפון 03-6909303.

כתיבת תגובה