סונול תספק דלקים ל-26 אלף רכבי מדינה

סונול זכתה במכרז לתדלוק כלי רכב של משרדי ממשלה וחברות ממשלתיות בהיקף של 320 מיליון ₪ | 26,000 כלי רכב ממשלתיים ייכללו בהסדר | החברה זכתה בשנה האחרונה במכרז נוסף של משרד הביטחון, שהיקפו עומד על פי ההערכות על מאות מיליוני שקלים בשנה

ניר גלילי, מנכ''ל סונול (צילום: תום מהרשק) על רקע תחנת דלק של סונול (צילומסך מאתר החברה)

בחודשים הקרובים צפויה סונול להתחיל לספק דלקים מסוג בנזין, סולר ואוריאה לכלי רכב של משרדי ממשלה, יחידות סמך ממשלתיות וחברות ממשלתיות וכן תספק דלקים עבור תחנות דלק פנימיות של מנהל הרכב הממשלתי.

קבוצת האנרגיה סונול זכתה בשני מכרזים ממשלתיים, האחד, לאספקת דלקים לכ- 26,000 רכבי מדינה יחד עם חברת דלק נוספת ומכרז נוסף, בו זכתה לבדה, של מנהל הרכב הממשלתי במסגרתו תספק סולר, בנזין ואוריאה ל-15 תחנות פנימיות, כולל אספקה ושירותי תחזוקה לתחנות הנמצאות בתוך גופים ממשלתיים כגון חברת החשמל ורפאל.

סונול שמפעילה 240 תחנות תדלוק ו 200 חנויות נוחות זכתה בשנה האחרונה במכרז משמעותי נוסף של משרד הביטחון, שהיקפו עומד על פי ההערכות על מאות מיליוני שקלים בשנה ובמסגרתו משרתת סונול עשרות אלפי כלי רכב של אנשי צבא קבע, אנשי כוחות הביטחון וכלי רכב צהליים "חומים".

ניר גלילי, מנכ"ל סונול: "אנו שמחים להיות נותני השירות של עשרות אלפי נהגים בשירות המדינה. אנו מודים על האמון בקבוצה וחשים תחושת אחראיות גדולה לספק שירות מקצועי, איכותי ונוח לאותם נהגים, יחד עם נהגי שירות הביטחון וציבור הנהגים הרחב".

סונול, בבעלות איש העסקים דודי ויסמן, נכנסה בשנתיים האחרונות למגוון תחומי פעילות חדשים בתחום האנרגיה, בהם שיווק גז למשקי בית, תעשיה ורכבים באמצעות חברת הבת סונול גז+; פתרונות טעינה לרכב חשמלי באמצעות חברת סונול EVI; תחום הגגות הסולאריים; זכייה בפרויקט חלוץ מטעם משרד האנרגיה להקמת תחנת דלק על בסיס מימן ועוד.

כתיבת תגובה