סמוטריץ' דורש לעצור את הכספים לרש"פ: "תומכת טרור"

בעקבות תמיכת הרשות במעשי הטבח של חמאס: שר האוצר דורש דיון דחוף בקבינט באשר להעברת הכספים | מסמך רשמי של הרשות הפלסטינית קורא להסתה לרצח יהודים בדרשות המתקיימות ביום שישי במסגדים | "עמנו הפלסטיני, למרות הכאבים והטרגדיות אינו יכול להרים דגל לבן עד לסילוק הכיבוש והקמת המדינה הפלסטינית העצמאית ובירתה ירושלים"

רמאללה | צילום: דו"צ

ברקע תמיכת בכירי הרשות הפלסטינית במעשי הטבח הנוראיים של ארגון הטרור הנאצי חמאס, שר האוצר בצלאל סמוטריץ׳ דורש דיון דחוף בקבינט באשר לכספים המועברים.

במכתב ששיגר שר האוצר בצלאל סמוטריץ׳ לראש הממשלה בנימין נתניהו כתב השר כי הנחה להמתין עם העברת הכספים עד לדיון בקבינט בו תוכרע שאלת העברת הכספים.

השר כתב כי ״הרש"פ הוכיחה שוב את העובדה, עליה אנו זועקים כבר שנים, שמדובר בארגון תומך טרור. משכך, ומעבר לזיקה של כספים אלו לרצועת עזה ותושביה, כספים אלו משמשים לפעילות נגד מדינת ישראל ואזרחיה. לא יעלה על הדעת שבמציאות זו, נמשיך להעביר את הכספים האמורים כאילו דבר לא קרה״.

במכתב צוינו בנוסף הצעדים אותם נוקטת הרש״פ כנגד ישראל בזירה הבינלאומית, במסגרתם קראו ברשות ״להעמיד לדין את פושעי המלחמה הישראליים״.

נציין כי תנועת 'רגבים' חושפת פעם אחר פעם את שמחתם של בכירי הרש"פ על מעשי הטבח והטרור, ואף חשפה לאחרונה מסמכים המוכיחים את ההסתה לרצח ולטרור מצד הרש"פ. כך לפני עשרה ימים פורסם כי הרשות הפלסטינית קוראת לרצח יהודים בדרשות בכלל המסגדים שלה. מסמך שפורסם לפני כעשרה ימים מטעמה, קורא להסתה לרצח יהודים בדרשות יום השישי. המסמך שפרסם משרד ההקדשים ברשות הפלסטינית ונחשף על ידי מחלקות המחקר של ה"קול היהודי" ותנועת רגבים, מפרט שורת הנחיות ומסרים לקראת דרשות יום השישי, ביניהם מסרי הסתה נחרצים: "אנו קוראים לבני עמנו הפלסטיני… השמירה על הרכוש הציבורי והאישי היא חובה לאומית דתית ומוסרית.. עמנו הפלסטיני, למרות הכאבים והטרגדיות אינו יכול להרים דגל לבן עד לסילוק הכיבוש והקמת המדינה הפלסטינית העצמאית ובירתה ירושלים".

זאת לצד סימוכין מתוך השריעה, ביניהם החדית' האנטישמי המסית לרצח יהודים: "לא תגיע השעה עד אשר יילחמו המוסלמים ביהודים והמוסלמים יהרגו אותם, עד אשר היהודי יתחבא מאחורי האבנים והעצים והאבנים או העצים יאמרו "הו מוסלמי, הו עבד אללה, זה יהודי מאחוריי, בוא והרוג אותו".

רח"ל.

כתיבת תגובה