עוה"ד שימי גרוס מצטרף כשותף לאחד המשרדים הגדולים בישראל

משרד עוה"ד דורון, טיקוצקי, קנטור, גוטמן, נס, עמית גרוס ושות' מחזק את דסק הפעילות המשפטית הייעודית למגזר החרדי ומצרף לשורותיו כשותף את עו"ד שימי גרוס | המשרד, המפעיל בין השאר מחלקה ייעודית שמספקת שירותים משפטיים למגזר החרדי, מעמיק את הפעילות בתחום זה | בראש המחלקה עומד ד"ר שלמה נס 

מימין לשמאל - ד"ר שלמה נס, עו"ד שימי גרוס, עו"ד אלי דורון | באדיבות המצלם

משרד עוה"ד דורון, טיקוצקי, קנטור, גוטמן, נס, עמית גרוס ושות' מחזק את דסק הפעילות המשפטית הייעודית למגזר החרדי ומצרף לשורותיו כשותף את עו"ד שימי גרוס.

עו"ד שימי (שמעון) גרוס הינו בעל ניסיון ציבורי ומשפטי רב ובין היתר הוא משמש כיו"ר (משותף) ועדת ליטיגציה ארצית של לשכת עו"ד, כמ"מ יו"ר ועדת חדלות פירעון במחוז מרכז של לשכת עורכי הדין, כחבר הנהלה במועצה הדתית פתח תקווה ומעורב בתהליכים ציבורים בקרב המגזר. טרום הצטרפותו למשרד היה עו"ד גרוס בעלים של משרד בוטיק וניהל הליכי ליטיגציה אזרחית ומסחרית לסוגיה בבתי המשפט, בוררויות  גישורים והליכים אלטרנטיביים לפי דין תורה וכמו כן ליווה עסקאות רבות בתחומי המסחר. על לקוחותיו נמנים עשרות מוסדות ועמותות, חברות מסחריות כלליות וכאלו הפועלות בקרב הציבור החרדי והוא עורך דינם של לא מעט אנשי עסקים ואישי ציבור. גרוס מסר: "אני שמח מאוד על הצטרפותי לפירמה, ושמח כי כעת יוכלו לקוחות מהמגזר החרדי לקבל את כל השירותים המשפטיים תחת קורת גג אחת, למשרד ייחודיות וניסיון בתחומים נדרשים בקרב המשרד כגון סוגיות מיסוי שונות, נדל"ן ומחלקה מובילה העוסקת במוסדות, ישיבות, עמותות, קרנות וגורמי צדקה. אני מצפה לדרך ארוכה ומשותפת יחד עם המשרד".

משרד עוה"ד דורון, טיקוצקי, קנטור, גוטמן, נס, עמית גרוס ושות', הינו אחד המשרדים הגדולים והמובילים בישראל בתחום המיסים, הנדל"ן, חדלות פירעון ושיקום כלכלי, ליטיגציה אזרחית, שוק ההון, היי-טק, דיני עבודה, דיני הגירה ועוד. בראש הפירמה עומדים עורכי הדין אלי דורון, ירון טיקוצקי, שלמה נס, רונן קנטור ועמית גרוס. המשרד מדורג דרך קבע על ידי מדריכי הדירוג השונים כמשרד בולט ומוביל בתחומי התמחותו. למשרד שני סניפים בארץ (במרכז הארץ ובחיפה) לצד פעילות בינלאומית המנוהלת משלוחות של המשרד הממוקמות בארה"ב (ניו-יורק), רומניה, קפריסין ואוסטריה (וינה).

ד"ר שלמה נס, עו"ד (רו"ח) ושותף בכיר במשרד עו"ד דורון, טיקוצקי, קנטור, גוטמן, נס, עמית גרוס ושות': "המגזר החרדי מהווה כוח שוק משמעותי ודורש מענה ושפה המותאמת לצרכיו הייחודים. המחלקה כוללת צוות מקצועי המגיע מכל קשת תחומי המשפט, תוך היכרות עם השפה והאקלים המתאימים והמקובלים במגזר בכדי לתת שירות מיטבי המכבד את ערכיו ואופן חייו ופעילותו של ציבור זה על גווניו השונים והיא תעניק שירותים למוסדות, עסקים הפעילים במגזר ולקוחות פרטיים. אני מברך על המהלך שיאפשר לנו ליצור סינרגיה משפטית רחבה יותר, ועל הצטרפותו של עו"ד גרוס לשורותינו. אני משוכנע כי הוא יוסיף רבות להרכב המנצח של המשרד, יצעיד את המחלקה קדימה ויהווה כתובת עבור לקוחות מהמגזר החרדי הזקוקים לשירותים משפטיים".

לפי שנתון החברה החרדית בישראל של המכון הישראלי לדמוקרטיה, המתבסס על אומדן הלמ"ס, בסוף שנת 2020 מנתה האוכלוסייה החרדית בישראל כ-1,175,000 נפש (לעומת כ-750,000 נפש בלבד בשנת 2009). קצב הגידול הטבעי השנתי של המגזר החרדי (2.4% לשנה מאז שנת 2009, לעומת 1.9% של כלל האוכלוסייה ו-1.4% בקרב האוכלוסייה היהודית הכללית) מביא לכך שהמגזר צורך שירותים רבים מבעבר, לרבות שירותים משפטיים.

כתיבת תגובה