עוזבים את אלעד ועוברים לראש העין

לפי דיווחים בשוק הנדל"ן תושבים דתיים לאומיים המתגוררים באלעד באיזורים מתחרדים עוזבים את העיר שהופכת לחרדית ופונים לפרויקטים באזור ראש העין

בין המובילות, ראש העין | אילוסטרציה: הדמית יורו ישראל ראש העין רן ון דן

האם זו מגמה במגזר הדתי לאומי? חברת יורו ישראל מדווחת על ביקושים ערים של רוכשים מהמגזר הדתי לאומי בפרויקט בראש העין, ההנחה היא כי מדובר בעיקר ברוכשים המתגוררים באלעד או אזורים נוספים המוגדרים כ"מתחרדים" כאשר אותם רוכשים מחפשים דירה באותו איזור אך בשכונה סולידית יותר.

חברת יורו ישראל שבונה את הפרויקט "יורו בראש העין" בשכונת פסגות אפק, מפרסמת כי לאחרונה נחתמו 4 חוזים לרכישת דירות גן, בפרויקט הכולל 3 בניינים בני 5 קומות בלבד עם 47 דירות וחניון תת קרקעי. כשתמהיל הדירות כולל דירות 4 ו-5 חדרים, פנטהאוזים ודירות גן, ומתאים יותר למגזר הדתי לאומי.

לדברי עפרה חדד, סמנכ"לית חברת יורו ישראל "בחודשיים האחרונים אנו רואים התעניינות גדולה מצד המגזר הדתי לאומי. מדובר בתושבי אלעד ואזורים נוספים שמתחילים להתחרד, ומוצאים שראש העין מתאימה להם יותר הן מבחינת מחיר והן מבחינת האוכלוסיה. מגמה נוספת שאנו עדים לה היא ביקוש גובר לדירות גן. מדובר ברוכשים שמעוניינים בתחושה של מגורים בצמוד קרקע, אך ידן אינה משגת לרכוש כזה".

 

תגובה אחת ל: "עוזבים את אלעד ועוברים לראש העין"

  1. ממש חבל שלא עשיתם מרפסות סוכה!!!!!
    חבללל
    לכן לא הלכנו עליכם
    כי לא רצינו דירת גן ובכל השאר אי אפשר סוכה

כתיבת תגובה