עונים על הביקוש: 265 דונם ליזמי תעשייה בקרית מלאכי

265 דונם נוספים יוצאו לשיווק באזור התעשייה תימורים בקרית מלאכי כבר ברבעון הראשון של שנת 2019 • במסגרת השיווק יוגשו הצעות לרכישת קרקעות להקמת 5 מפעלים באזור התעשייה בגודל של 25 דונם

שר הכלכלה אלי כהן וראש עיריית קרית מלאכי אליהו זוהר | צילום: דוברות משרד הכלכלה

התעשייה בקריית מלאכי בתנופה: מנהל אזורי תעשייה במשרד הכלכלה והתעשייה ועיריית קריית מלאכי יכשירו 256 דונם לשיווק ליזמים להקמת מפעלים באזור התעשייה "תימורים".

אזור התעשייה נמצא באזור פיתוח א' ונהנה מהטבות הקבועות בחוק, בין היתר מפעלים בתחומו זכאים למענקים והטבות מס על פי החוק לעידוד השקעות הון והקצאת קרקע למטרות תעשייה או מלאכה בפטור ממכרז.

קריית מלאכי מונה כיום כ- 24,000 תושבים ובשנים הקרובות צפויה להכפיל את מספר תושביה ולקדם פארק עסקים ותעשיה חדש אשר ישתרע על שטח של כ-1200 דונם וזאת במקביל לתהליכי התחדשות רבים אשר מתרחשים ברחבי העיר ובאזור התעשייה הקיים.

כאמור, מנהל אזורי תעשייה בשיתוף פעולה עם עיריית קריית מלאכי סיימו עבודת מטה להכשרת שטחים נוספים, כשבשלב הראשון יפתחו 5 מגרשים בגודל כולל של 25 דונם. בשלב השני, במהלך שנת 2019, צפויים להיות משווקים 240 דונם נוספים.

שר הכלכלה והתעשייה, אלי כהן: "התעשייה הישראלית היא מנוע צמיחה חשוב בכלכלה הישראלית והגידול המשמעותי בביקושים ובשיווק הקרקעות, מעיד כי סיוע המדינה מאפשר את התנאים לצמיחה זו. פתיחת מפעלים וחברות בכל רחבי הארץ, הינה משימה הנמצאת בראש סדר העדיפויות של משרד הכלכלה והתעשייה".

כתיבת תגובה