עידן חדש? מתחילת השנה נרשמו שבע חברות למסחר בבורסה

שבע החברות גייסו סכום מצרפי של כ-800 מיליון שקל. מספר החברות שהונפקו עולה על מספרן של אלו שנרשמו למסחר ב-2015 ו-2016 גם יחד. הבוקר פתחה 'לסיכו' את המסחר בבורסה לרגל הנפקת מניותיה

במעמד פתיחת המסחר הבוקר. צילום: גיא אסייג | יח"צ

הנהלת חברת 'לסיכו' פתחה הבוקר (א) את המסחר בבורסה לרגל הנפקת מניות החברה. לסיכו היא החברה השישית החדשה שנרשמה מתחילת השנה בבורסה. חברה נוספת – 'טלרד', שביעית במספר, הנפיקה אף היא והיא תחל להיסחר השבוע. בסך הכל גייסו שבע החברות החדשות כ-800 מיליון שקל.

יחיאל לשמן, יושב ראש משותף בחברת לסיכו התייחס היום להחלטה להנפיק את החברה בבורסה ואמר: "בדקנו מספר חלופות לגיוס הון ולבסוף בחרנו בחלופת גיוס הון בבורסה בתל-אביב וטוב שכך". חני שטרית-בך, מנהלת המחלקה הכלכלית בבורסה אמרה: "לסיכו היא החברה השישית הנרשמת השנה בבורסה והשנה כבר נרשמו יותר חברות חדשות מאשר ב-2015 ו-2016 גם יחד. והיד עוד נטויה. לסיכו היא דוגמה לחברה משפחתית שהוקמה ב-1969 על-ידי שלמה לשמן, אביהם של יחיאל ויהודה לשמן ועל-ידי יצחק סידי, אביו של ערן סידי. כיום, משמשים בני הדור השלישי, אייל ורובי לשמן כמנהלים בחברה. מניות החברה צפויות להיכנס למדדי ת"א-צמיחה, ת"א-נדל"ן ו-All Share בתחילת אוגוסט".

רוצים להישאר מעודכנים? הצטרפו ל'ביזנעס' בפייסבוק

כתיבת תגובה