עכו: פרויקט התעסוקה הענק המתוכנן בכניסה לעיר יוצא לדרך

30 אלף מ"ר משרדים ומסחר: פרויקט "אילה שערי עכו" יוצא לדרך | זאת כחלק בלתי נפרד מהקמת שכונת המגורים החדשה, במסגרת הסכם הגג שנחתם בין עיריית עכו, משרד השיכון והבינוי ומשרד האוצר, לבניית 17,780 יחידות דיור חדשות בעיר וכמיליון מ"ר של בנייה מסחרית

אדריכלי הפרויקט: אלטמן אדריכלים | הדמיה:  View point

פרויקט 'אילה שערי עכו' יוצא לדרך. הפרויקט יוביל את הקמת שכונת המגורים החדשה, במסגרת הסכם הגג שנחתם בין עיריית עכו, משרד השיכון והבינוי ומשרד האוצר, לבניית 17,780 יחידות דיור חדשות בעיר וכמיליון מ"ר של בנייה מסחרית. בשלב הראשון יוקמו בשכונה כ-2000 יחידות דיור שכבר שווקו על ידי רשות מקרקעי ישראל. פרויקט "שערי עכו" של קבוצת "אילה אגם" כולל בתוכו 24,000 מ"ר משרדים ו-7,000 מ"ר מסחר.

בשנים האחרונות חל שינוי תדמיתי משמעותי בשכונות המזרח של עכו. אם בעבר שכונות המזרח של העיר היו שכונות מזדקנות, ללא אתרי בילוי או נגישות נוחה לים, תוכניות הפיתוח של האזור, הכוללות את שכונת 'שערי עכו', המשלבת מגורים, מסחר, תעסוקה ובילוי, יהפוך אותו לאזור צעיר ודינאמי. הפרויקטים המקודמים כעת בשכונה פונים לצעירים המבקשים להישאר בעיר ולשפר את סביבת מגוריהם, ולמשפחות מחוץ לעכו, המחפשות אלטרנטיבה איכותית למגורים באזור המרכז. השכונה נגישה לעורקי תחבורה מרכזיים, ומיקומה קרוב לתחנת הרכבת המתוכננת ולתחנת המטרונית המתוכננת.

אל"מ (במיל') ג'קי סויסה בעלים שותף של חברת יזמות הנדל"ן 'אילה אגם' מסביר כי "פרויקט הדגל שלנו בעכו, שאת שיווקו התחלנו בימים אלו, מביא בשורה אמיתית לפיתוח אזורי ברמה גבוהה. בניינים חדשים ויוקרתיים אשר משתלבים באזור תעסוקה פורח. זוהי הזדמנות מצוינת למשפחות ולזוגות צעירים לחזור לעיר שהם אוהבים וליהנות משכונה חדשה באיכות בנייה וביצוע ברמות הגבוהות בישראל. שילוב מנצח של שכונה חדשה, במיקום מרכזי, מרחק הליכה ממוסדות חינוך מצוינים וממרכזי בילוי ופנאי".

קבוצת אילה אגם הוקמה בשנת 2009 והקימה מספר רב של פרוייקטי נדל"ן בהיקף של אלפי יח"ד ברחבי הארץ. מנהלי החברה ועובדיה הם בעלי ניסיון של עשרות שנים בתחום הנדל"ן על כל גווניו ובכלל זה הקמת פרויקטים לדיור עבור מנהלת המגורים של צה"ל, לטובת משרתי הקבע ואנשי מערכת הביטחון.

כתיבת תגובה