עכשיו זה סופי: מחר – שביתה בכל קווי 'אגד' בירושלים

ההסתדרות הודיעה הערב (ג) כי בשיחות שנערכו בין הנהלת 'אגד' ונציגי משרד האוצר לא הושגה הסכמה ולכן תתקיים מחר, למשך יממה, שביתת אזהרה בכל קווי החברה בירושלים

בדרך שלכם? אילוסטרציה. צילום: פלאש 90

ההסתדרות הודיעה הערב כי השביתה בכל קווי 'אגד' באזור ירושלים רבתי תתקיים מחר, יום רביעי, כמתוכנן. זאת, לאחר "שבשיחות שנערכו היום בין הנהלת החברה ונציגי משרד האוצר לא הגיעו הצדדים להסכמות". השביתה תיפתח בשעה 05:00 בבוקר ומוגדרת "שביתת אזהרה בת יממה".

מההסתדרות נמסר כי: "'אגד' נמצאת על סף תהום. לא ייתכן שלחברה בעלת מסורת מפוארת בת למעלה משמונים שנה נותנים להתפורר, תוך הפקרת נהגיה המסורים והנאמנים ותוך פגיעה בציבור הנוסעים".

שלמה כהן, מזכיר ועד עובדי ירושלים באגד כתב לנהגים: "מחר יום רביעי 04.01.2017 כל שכירי אגד ירושלים בשביתה כללית. כל החניונים יהיו סגורים. אין להגיע לסניפים, למוסכים ולעבודת המִנְהָל. כל העובדים נשארים בבית ועליהם להיות קשובים להודעות הוועד בלבד. שביתה זו חשובה לעתיד כולנו, רק ביחד נצליח".

מנכ"ל 'תחבורה בדרך שלנו', איתי חיים, תקף את ההחלטה במילים חריפות: "מה זה נותנים להתפורר? הנהלת אגד לא לוקחת אחריות והמדינה אשמה? ההסתדרות פוגעת גם בנהגים וגם בנוסעים, בציבור השבוי והחלש. מדוע המדינה צריכה לממן תספורת לחברה פרטית והכל על חשבון נוסעי התחבורה הציבורית שנפגעים משירות לקוי מתמשך של אגד בירושלים? נשק השביתות כבר לא עובד היום ולא יוצר לגיטימציה ציבורית. לא מוכנים לממן את אגד מכספי ציבור!".

כתיבת תגובה