עם הפנים למבודדים: הבידוד יתקצר ל-10 ימים

מחזירים את המשק לנורמליזציה: הבידוד יקוצר לעשרה ימים • דרעי: אני עמל על הורדת הבידוד לשבוע, כמו במדינות המתוקנות והמתקדמות בעולם

נתניהו, אדלשטיין מנכ״ל טבע ישראל, יוסי אופק ומנכ״ל ס.ל.א חברת ההפצה של טבע, אורי גת-פלש בסיור במרכז הלוגיסטי של טבע | באדיבות המצלם

עד שהחיסונים יגיעו לישראל, כנראה שנמשיך לשמוע את צמדי המילים המרגיזות: "עד לתוצאות הבדיקה, עליך להיות בבידוד". או: "אוכנתם כמי שנכח ליד חולה קורונה חיובי, נא להכנס לבידוד ל-14 יום. לא עוד – ועל כן, הודעת משרד הבריאות משמחת מאוד.

המשרד הודיע כי בהנחיית שר הבריאות יולי (יואל) אדלשטיין, ולאור המלצת גורמי המקצוע, החל מיום שלישי הקרוב, 15.12.20 בשעה 8:00 בבוקר, יקוצר הבידוד ל-10 ימים בכפוף ל- 2 בדיקות שליליות לנגיף קורונה. הראשונה עם הכניסה לבידוד והשניה ביום ה-9 ממועד החשיפה. חשוב לציין שהפער המינימלי בין הבדיקה הראשונה לבדיקה השניה יהיה לפחות 24 שעות.

ניתן להיבדק לקורונה בקופות חולים בקביעת תור וללא הפניית רופא, כמו כן ניתן להיבדק במתחמי היבדק וסע. אמש, נרשמו בערים השונות עומסים כבדים מאוד על מתחמי ה'דרייב אין'.

שר הפנים, אריה דרעי אמר היום: "אני שמח שעמדתי התקבלה לקיצור תקופת הבידוד, דבר שיתרום לשמירת ההנחיות ושיתוף פעולה של האזרחים להורדת התחלואה. אמשיך לפעול להורדת ימי הבידוד לשבעה ימים בלבד כפי הנהוג במדינות מתקדמות באירופה".

כתיבת תגובה