עפר פלג מונה לתפקיד מנהל מרחב צפון ב'דואר ישראל'

מינוי פלג שיהיה אחראי על כאלף עובדים במאות יחידות דואר מהחרמון ועד אור עקיבא, מצטרף לשורה של מינויים בכירים בהנהלת הדואר • מנכ"ל הדואר: "מאמין שניסיונו הרב של עפר יסייע לנו להוביל את הארגון קדימה"

עפר פלג. צילום: אילן סימן-טוב | יח"צ

דירקטוריון דואר ישראל, אישר את המלצת ועדת האיתור למנהל מרחב צפון לפיה ימונה עפר פלג לתפקיד. פלג יהיה כפוף למנכ"ל הדואר, דני גולדשטיין וישמש כחבר בהנהלת החברה. בתפקידו יהיה פלג אחראי על כאלף עובדים לרבות דוורים, אשנבאים ואנשי מיון, הפועלים במאות יחידות דואר בצפון, מאזור החרמון ועד אור עקיבא, לרבות מרכזי חלוקה ומרכזי מסירת דברי דואר וחבילות.

פלג, מהנדס תעשיה וניהול בהכשרתו, הוא בעל ניסיון רב בניהול שטח, מטה ותפעול, לרבות ניהול לוגיסטי, ניהול והקמת שרשרת אספקה וניהול תהליכי תכנון ובקרה. בשלוש-עשרה השנים האחרונות שימש בתפקידי ניהול ב'טבע' וב'סאן פארמה'. בתפקידו האחרון בסאן פארמה היה פלג סמנכ"ל שרשרת האספקה וחבר הנהלת התפעול הגלובלי המונה כ-15 אלף איש.

בטבע שימש כחבר בהנהלת תפעול ישראל ואירופה, ניהל במשך מספר שנים כ-1,700 עובדים, ניהל את שרשרת האספקה של אזור ישראל ואירופה והיה חבר בהנהלת המחקר והפיתוח הייחודי של החברה. קודם לכן שימש במשך חמש שנים כמנהל מכירות ומהנדס תעשיה וניהול בחברת טלדור.

מינוי פלג מצטרף לשורה של מינויים בהנהלת הדואר שנערכו בשנה וחצי האחרונות. דני גולדשטיין, מנכ"ל דואר ישראל, אמר בעקבות אישור המינוי: "אני מברך על הצטרפותו של עפר להנהלת החברה שמבצעת בשנתיים האחרונות מהלכים מרחיקי לכת, כל מנהל בתחומו. אני מאמין שניסיונו הרב של עפר יסייע לנו להוביל את הארגון קדימה".

כתיבת תגובה