עקפו את המתחרות? CAR2GO רכשה צי מכוניות חשמליות

170 מכוניות רנו ZOE נמכרו לחברת הרכב השיתופי CAR2GO ● המכוניות, שיעלו על כבישי נתניה יהיו עם טווח נסיעה של 280-400 קילומטרים ● עד היום, הרכבים החשמליים של החברה היו בטווח נסיעה של עד 240 ק"מ

נרכשה למיזם הרכב השיתופי. רנו ZOE החדשה | צילום: יח"צ

מותג רנו ישראל מקבוצת 'קרסו מוטורס', יציע בקרוב את המכונית החשמלית הקטנה רנו ZEO לצרכן הישראלי. זו המכונית החשמלית הנמכרת ביותר באירופה ובישראל, כאשר מאז השקתה נמכרו ברחבי העולם יותר מ-100 אלף יחידות. מרנו נמסר כי מדובר במכירה מוקדמת שתחל בחודש אוקטובר הקרוב, למניינם.

ובתוך כך, רנו ממשיכה בשיתוף הפעולה עם חברת CAR2GO שהחל לפני כשנה.

מאז תחילת השנה האזרחית משמשת ה-ZOE את מערך הרכב השיתופי בעיר חיפה ובקרוב תעלה על כבישי נתניה. המכוניות שיעלו על כבישי נתניה יהיו עם טווח נסיעה של 280-400 קילומטרים – יותר מאשר 100 המכוניות מדגם זה שנוסעות בחיפה, עם טווח של נסיעה של עד 240 ק"מ.

 לדברי סמנכ"ל רנו ב'קרסו מוטורס', רועי שחורי: "מתחילת השנה מכרנו מעל 200 מכוניות ZOE 100% חשמליות. עם טווח הנסיעה הקיים, ה-ZOE יכולה לשמש כל נהג/ת בישראל בשימוש יומיומי, בנוחות מרבית, עם חיסכון גדול בהוצאות ובעיקר – עם חוויית נהיגה מהנה ושמירה על איכות הסביבה.  אנו גאים לקחת חלק בפרויקט הרכב החשמלי השיתופי בישראל ולהיות חלוצים בפעילות זו, עם המכונית החשמלית הנמכרת ביותר כיום בישראל ובאירופה, רנו ZOE".

כתיבת תגובה