ערב הבחירות המקומיות: כך תנווטו בקלות – הישר אל הקלפי

כל הדרכים לקלפי | בבחירות לרשויות המקומיות שיערכו מחר, יום שלישי, תוכלו לאתר את הקלפי הקרוב אליכם ולנווט אליו באמצעות אפליקציית הניווט הפופולארית לתח"צ | במטרה להעלאת אחוז ההצבעה, כבר מעכשיו שירות איתור דרכי הגעה למרבית הקלפיות זמין באפליקציה, ויהיה כך עד תום פעילות התחבורה הציבורית ביום הבחירות. 

הדגמה של ניווט לקלפי | צילומסך: Moovit

מוביט (Moovit) נרתמת לסייע לקהל הבוחרים לצאת ולהצביע, היא מעמידה לרשות הציבור ביום הבחירות לרשויות המקומיות (שלישי, 27.2) פיצ'ר באמצעותו ניתן לאתר את הקלפי לפי מספרו ולנווט אליו בקלות בתחבורה ציבורית.

כזכור, אחרי הדחייה בעקבות מלחמת "חרבות ברזל", ביום שלישי יתקיימו הבחירות לרשויות המקומיות בישראל. הקלפיות ברחבי הארץ יהיו פתוחות להצבעה ביום הבחירות מ- 7:00 בבוקר ועד 22:00 בלילה (ברשות מקומית שמספר הזכאים להצביע בה אינו עולה על 350, הקלפי תהיה פתוחה מ-7:00 בבוקר עד 20:00 בערב).

במטרה להעלאת אחוז ההצבעה, כבר מעכשיו שירות איתור דרכי הגעה למרבית הקלפיות זמין באפליקציה, ויהיה כך עד תום פעילות התחבורה הציבורית ביום הבחירות.

איך זה עובד?

על מנת לאתר קלפי מסוימת, על המשתמש להקליד בתיבת החיפוש הראשית את המילה "קלפי" בצירוף מספר הקלפי ושם היישוב המצוינים בהודעה לבוחר (לדוגמא: קלפי 197 תל אביב). Moovit תציג את כל דרכי ההגעה האפשריות אל אותה הקלפי בתחבורה ציבורית וכן את דרכי ההגעה ברכיבה על אופניים, קורקינטים שיתופיים והליכה ברגל. את שם היישוב ומספר הקלפי ניתן למצוא גם באתר ועדת הבחירות המרכזית.

עבור כל מסלול יקבל המשתמש מידע הכולל את זמן ההגעה של כלי התחבורה המבוקש לתחנה (בזמן אמת), כמו גם את זמן ההגעה המשוער אל הקלפי.

יובב מידד, סמנכ"ל הצמיחה והשיווק של Moovit: אנו צופים כי ביום הבחירות תהיה עלייה בביקושים לנסיעה בתחבורה הציבורית. במטרה לעודד את ההצבעה ברחבי הארץ, Moovit השקיעה עבודה רבה ותסייע לבעלי זכות הבחירה לממש את זכותם הדמוקרטית על ידי הקלת הניווט התניידות לקלפיות. אנו מזמינים את נוסעי התחבורה הציבורית להשתמש בפיצ'ר העומד לרשותם, לאתר את הקלפי, לנווט ולהצביע".

כתיבת תגובה