'פאהן קנה' ממזגת לתוכה את 'גוד ויז'ן אחריות תאגידית'

לפני כשנה החלו שתי החברות בשיתוף פעולה ששיאו הגיע לידי ביטוי עם השלמת תהליך המיזוג ביניהן. גוד ויז'ן נחשבת לאחת מהחברות המובילות בתחום האחריות התאגידית והיא תהפוך לחברת בת של פאהן קנה

עברי ורבין (במרכז). צילום: ישראל הדרי | יח"צ

פירמת 'פאהן קנה' מיזגה לתוכה את חברת 'גוד ויז'ן אחריות תאגידית' בראשותו של עברי ורבין. המיזוג בוצע לאחר שיתוף פעולה אסטרטגי עליו דווח כאן ב'ביזנעס' לפני כשנה. שיתוף הפעולה בין הצדדים נמשך כשנה וכלל הצבת יעדים עסקיים אליהם הגיעו הצדדים במשותף. עם השלמת המיזוג הפכה גוד ויז'ן לחברה בת של פאהן קנה.

במסגרת המיזוג ינהל ורבין את תחום האחריות התאגידית בפירמה ויסייע בתחומי פיתוח עסקי ובניית שירותים נוספים. כמו כן מונה ורבין לחבר בצוות האחריות התאגידית של רשת גרנט ת'ורנטון העולמית הכוללת מומחים בתחומי האחריות התאגידית ממספר שותפות נוספות ברשת בהם נציגים מבריטניה וצרפת.

גוד ויז'ן נחשבת לאחת החברות המובילות בישראל בתחום האחריות התאגידית. מאז הקמתה לפני כחמש-עשרה שנה הובילה יותר מ-200 פרויקטים בתחומי האחריות התאגידית עבור מספר רב של לקוחות, מהם חברות ציבוריות, פרטיות וממשלתיות. בהן ניתן למנות את חברת חשמל, אסם, דלתא גליל, לאומי קארד ועוד.

כתיבת תגובה