פוקס: הרווח הנקי במחצית הראשונה הסתכם ב-13.5 מיליון

למרות גידול של יותר משישה אחוזים בהכנסות וגידול דרמטי ברווח התפעולי, בשורה התחתונה נפל הרווח הנקי של הקבוצה והסתכם ב-13.5 מיליון שקל לעומת יותר מ-20 מיליון בתקופה המקבילה אשתקד

הראל ויזל, מנכ"ל פוקס. צילום: רפי דלויה | יח"צ

קבוצת 'פוקס' פרסמה הבוקר (ה) את דוחותיה הכספיים לרבעון השני ולמחצית הראשונה של השנה. מהדוחות עולה כי הכנסות הקבוצה במחצית הראשונה הסתכמו בכ-1.06 מיליארד שקל, גידול של כ-6.2% בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד.

עוד עולה מהדוחות כי נרשם גידול של כ-26% ברווח התפעולי שהסתכם בכ-38.4 מיליון שקל. תזרים המזומנים מפעילות שוטפת הסתכם במחצית הראשונה בכ-94 מיליון שקלים. מאידך, הרווח הנקי נפל והסתכם בכ-13.5 מיליון שקלים בהשוואה ל-20.9 מיליון בתקופה המקבילה אשתקד. בפוקס מציינים שהרווח הנקי במחצית הראשונה של 2017 הייתה כ-1.8% מהמכירות לעומת כ-3.1% מהמכירות בתקופה המקבילה ב-2017.

הראל ויזל, מנכ"ל קבוצת פוקס, אמר עם פרסום הדוחות: "ברבעון השני המשכנו בפיתוח מותגי הליבה שלנו במקביל לפיתוח מותגים חדשים ואזורי פעילות חדשים וכל זאת תוך מתן דגש על שיפור הרווחיות. אנו נערכים לקראת השקת פעילות רשת חנויות NIKE בקנדה ובחודשים הקרובים אנו צפויים להשיק את אתר האינטרנט הייחודי שלנו TERMINAL-X. בחודש מרץ השקנו את המותג FOOT LOCKER עם פתיחה של שתי חנויות ראשונות ונכון להיום הרשת מונה שמונה חנויות".

כתיבת תגובה