פיתוח אפליקציות – איך עושים זאת נכון?

שימוש מושכל ובטוח | מקור: Pixabay

אז מדוע אנשים בוחרים לפתח אפליקציות? מאז שהתוכנות הקטנות הותקנו בטלפונים הסלולריים שלנו, הן בהחלט שינו את חיינו. כל מי שיש לו מכשיר אייפון או אנדרואיד משתמש לפחות ב-2-3 אפליקציות פעמים רבות במהלך היום.

'ביזנעס' מתרחב בניו-מדיה: מהיום, כל העדכונים – גם בוואטסאפ!

מפתחי האפליקציות גילו מכרה זהב של ממש: דרך להרוויח כסף ולהביא רעיון חדש לעולם. אבל גם אם יש לכם רעיון מדהים שיתרום לאחרים, כדאי לפעול לפי שלבים מוגדרים מראש כדי לפתח אפליקציה שתכבוש את השוק.

6 טיפים לפיתוח אפליקציות

בין אם אתם עצמאיים שעומדים לפתח אפליקציה לבד או בעלים של חברה המעוניינת לשפר את השירות שלה באמצעות אפליקציה איכותית, כדאי להביא בחשבון את הפרמטרים האלה בדרך אל האפליקציה המוצלחת:

  • מה מיוחד ברעיון שלכם – כדי שהאפליקציה שלכם תצליח, בשלב הראשון אתם צריכים להגות רעיון מוצלח. אך מעבר לכך, עליכם לוודא שאיש לא הגה את הרעיון לפניכם. לפיכך, לפני שאתם מתחילים בפיתוח עליכם לבדוק אם אין לכם מתחרים בשוק שכבר חשבו על הרעיון שלכם והוציאו אותו אל הפועל. לאחר מכן, יש צורך לתכנן את הרעיון הראשוני של האפליקציה שלכם שלב אחר שלב ולהגדיר את המטרות שאתם מעוניינים להשיג באמצעותה.
  • בוחרים את הפלטפורמה – בעת פיתוח אפליקציות נוהגים לשאול את שאלת השאלות – לאיזו פלטפורמה תפתחו את האפליקציה? לאנדרואיד, iOS (אייפון) או לשתיהן? מכשירי אנדרואיד זולים ונגישים יותר עבור רבים, בעוד מכשירי האייפון נחשבים ליקרים ואיכותיים יותר. כמו כן, אם אתם רוצים "לירות לכל הכיוונים" ולהגדיל את מאגר הלקוחות שלכם, כדאי לשקול לפתח את האפליקציה לשתי מערכות ההפעלה. חשוב לזכור כי שפות התכנות של שתי מערכות ההפעלה שונות. לפיתוח מכשירי אייפון משתמשים בדרך כלל ב-Objective C, בעוד לפיתוח מכשירי אנדרואיד משתמשים בשפות תכנות כמו Java.
  • בודקים את האפליקציה – על מנת למנוע באגים בהמשך הדרך, חשוב לבדוק את האפליקציה בכל שלב ושלב. כמו כן, יש לוודא שהיא נטענת במהירות, שכן משתמשים נוהגים לאבד עניין באפליקציות שזמן הטעינה שלהן עולה על 3 שניות.
  • דואגים לעיצוב – חשוב לפנות למעצב מקצועי על מנת לדאוג לנראות של האפליקציה. שימוש בפלטת צבעים נכונה תעודד את המשתמשים להוריד את האפליקציה.
  • ידידותית למשתמש – האפליקציה שלכם צריכה להיות נוחה וקלה לשימוש, כך שכל אדם יוכל להפעיל אותה בקלות, גם אם אין לו ידע נרחב במחשבים.
  • שיווק נכון – כאשר אתם משיקים את האפליקציה, יש לשווק אותה בעזרת האמצעים הדיגיטליים הקיימים היום. כך תוכלו להגיע למשתמשים רבים ולהרחיב את מספר ההורדות.

תנו למקצוענים לעשות את העבודה במקומכם

יש לכם רעיון מקורי לאפליקציה אבל אין לכם זמן ללמוד תכנות? מנהלים חברה גדולה, אך מרגישים שאינכם מצליחים להגיע לכל הלקוחות? בית התוכנה iGates ישמח לעזור לכם לפתח אפליקציה המותאמת לדרישות שלכם. כאן פועלים מתכנתים מקצועיים אשר יודעים לבצע את העבודה על הצד הטוב ביותר.

2 תגובות ל: "פיתוח אפליקציות – איך עושים זאת נכון?"

  1. כיום לפתח אפליקציה רצינית בישראל עולה באזור $30,000- $40,000. שעת מתכנת יכולה לעות בין $50 – $100 לכן נכון שכבר מהשלב הראשוני של התכנון יהיה יעד מוגדר לאן רוצים להגיע ומה הציפיות. בתור יזמים צריך לדעת נכון לנהל את התקציב ואת המשאבים במיוחד בשלב ההתחלתי SEED של המיזם.
    כל גיוס נוסף שיהיה אחרי ה SEED משמעותו נתח קטן יותר ליזם וגדול יותר למשקיע.
    אנחנו פיתחנו אפליקציה מדהימה בבית תוכנה שנקראה מיסטרביט https://www.misterbit.co.il שנתנו שירותי פיתוח מעולים לצרכים שלנו ופיתחו את האפליקציה שלנו בסביבת VUE. פריימוורק חדש יחסית שתופס תאוצה מסחררת בימים אלו.
    VUE באמת מדהים בפשטותו ומא מומלץ להשתמש בו אם רוצים ליצור אפליקציה פרוגרסיבית וובית שמתאימה לכל מכשיר: מחשב, נייד וטאבלט.

  2. מבקש לקדם רעיון לאפליקציה
    הייתי רוצה לבדוק עם מתכנת צעיר ורעב,
    נייד 054-4640290
    תודה
    גדי

כתיבת תגובה