פרודוור זכתה במכרז של עיריית ירושלים לשדרוג מוקד 106

היקף הפרוייקט מיליוני שקלים בשלב הראשון *  פרודוור זכתה במכרז של עיריית ירושלים לשדרוג מוקד 106 לפלטפורמת Dynamics 365 של מיקרוסופט בענן והקמת אתר אינטרנט חדש ומונגש

יוסי חיימוב - מנכל פרודוור ישראל. צילם רגב ארט שירותי צילום (1)

חברת פרודוור(Prodware)  ישראל, מקבוצת Prodware העולמית, המתמחה ביישום פתרונות 365 ,Microsoft Dynamics זכתה לאחרונה במכרז של עיריית ירושלים, במסגרת מהלך מקיף של טרנספורמציה דיגיטלית המתבצע בעירייה, שמטרתו העצמת הקשר הדיגיטלי עם תושבי העיר, העסקים והתיירים. היקף הפרוייקט מוערך במיליוני שקלים בשלב הראשון.

הפרוייקט כולל יישום פלטפורמה אחודה בענן, המשותפת לתושבים, עובדי עירייה, נתונים ותהליכים, באמצעות אפליקציות עסקיות חכמות מבוססותMicrosoft Dynamic 365  שתאפשרנה את ניהול מכלול השירותים השונים בעירייה, תוך חיזוק הקשר עם התושבים, העסקים והאורחים.

במסגרת הפרוייקט, ישודרג מוקד התמיכה העירוני 106 בעירייה לפלטפורמה המתקדמת בענן לניהול קשרי הלקוחות ((CRM Dynamics 365 של מיקרוסופט ויעובה בעזרת כלי Omni channel (שירותים רב ערוציים המסונכרנים ביניהם), אשר חברת BumpYard תהיה שותפה ביישום שלו.

בנוסף, יוקם אתר אינטרנט חדש ומתקדם לעירייה, בטכנולוגיית ניהול התוכן Umbraco המתארחת בענן של מיקרוסופט, בשיתוף עם חברת Ewave. האתר יהיה רספונסיבי, קל לשימוש ומותאם לאוכלוסיות השונות: תושבים, עסקים, ספקים ומבקרים, כולל תיירים. כמו כן, האתר יהיה מונגש לכלל המשתמשים וביניהם בעלי מוגבלויות ויתממשק באופן חכם עם כלל המערכות הפועלות כיום בעירייה.

המערכת, אשר תשרת אלפי משתמשים, נותני שירות מטעם העירייה, תכלול בנוסף גם כלי ניהול יעילים למנהלים לצורך תכנון וקבלת החלטות בזמן אמת, עם שילוב בינה עסקית (BI) שתקשר בין אגפי העירייה ויישום אפליקציות וכלים טכנולוגיים לצורך שיפור השירות.

Dynamics 365 מבית מיקרוסופט היא הדור החדש של פתרונות עסקיים, חוצי ארגון, המאחדת יכולות של CRM ו-ERP . המערכת החדישה, המהווה קפיצת מדרגה בתחום הניהול הארגוני, משמשת כל תחום על פי צרכיו, באמצעות מודולים ייעודיים ומאפשרת חיבור בין כל העולמות באופן קל ומהיר, בכל זמן, מכל מקום ומכל מכשיר. המערכת מופעלת באמצעות נתונים ו- BI Power, לקבלת החלטות מונחות נתונים בזמן אמת ולחיזוי טוב יותר של צרכי הלקוח.

איתן ברזילי, ראש מינהל פיתוח עסקי וטכנולוגי בעיריית ירושלים: "הפרוייקט מהווה חלק מחזון ירושלים 365, למיצובה כעיר חכמה ומתקדמת מבחינה טכנולוגית, תוך הגברת השקיפות ומעורבות האזרחים והעסקים בקביעת מדיניות וקבלת החלטות. הפלטפורמה השיתופית החדשנית Dynamics 365 של מייקרוסופט תייעל באופן משמעותי את השירות לתושבי העיר ועסקיה, תסייע לנו להגיע ליעדי ביצוע בסטנדרטים הגבוהים ביותר ותאפשר לציבור תושבי העיר ערוצי גישה מגוונים וזמינים למוקד העירוני, מכל מקום ומכל מכשיר, עם זמני תגובה מהירים, חוויית משתמש ונראות טובה יותר וכן תספק לאנשי העירייה יכולות שליטה ובקרה על הנעשה בשטח. אתר העירייה המשודרג והמודרני, יהווה כרטיס ביקור הולם לבירת ישראל, גם עבור תיירים מכל העולם הנחשפים אליו.

הבחירה בחברת פרודוור לביצוע הפרוייקט היתה טבעית, כחברה בין-לאומית, הנחשבת למיישמת הגדולה ביותר בעולם של פתרונות ה-Dynamics  של מיקרוסופט וכן לאור ניסיונה הרב בפרויקטים מסוג זה עם גופים מוניציפאליים מובילים בישראל".

איתן ברזילי, ראש מינהל פיתוח עסקי וטכנולוגי בעיריית ירושלים. צילום יחצ

יוסי חיימוב, מנכ"ל פרודוור ישראל: "אנו נרגשים לקחת חלק בתהליך הטרנספורמציה הדיגיטלית בבירת ישראל. הפרוייקט יאפשר לנותני השירות מטעם העירייה להשתמש באמצעים המודרניים המתקדמים ביותר על מנת לתקשר מול התושבים, כל זאת עם יישום על בסיס 'תמונת לקוח 360 מעלות' המאפשרת ראייה מרחבית של תמונת תושב/עסק, כשכל האפליקציות נמצאות בענן, עם זמינות ושירות בזמן אמת מכל מקום ולכל צורך".

אפי טואטי, מנהל המכירות בפרודוור ישראל מוסיף: "קבוצת פרודוור, אשר לה ידע וניסיון רב בפרויקטים של טרנספורמציה דיגיטלית בעולם ובארץ, עבור גופים גדולים כגון בתי השקעות, עיריות ומשרדי ממשלה, רואה את עצמה מובילה את עיריית ירושלים למימוש חזונה, באמצעות יעוץ והמלצה על תהליכים עיסקיים וכן יישום כלים טכנולוגיים מהמתקדמים ביותר על בסיסAzure  Microsoft . האתר החדש, שיוקם על גבי תשתית לניהול תוכן עם חיבור לפורטל תושבים, שרותי חברות ודפי מידע ציבורי שיעבוד בצורה ישירה ורציפה מול ה-  ,CRM יאפשר התקשרות ודיווח מהירים ופשוטים של התושבים על כל תקלה או בעיה דרך צ'אט בוט, צ'אט לייב, או שליחת צילום האירוע דרך האפליקציה. שדרוג ה- Omni Channel יאפשר לתושבים להתחבר למוקד העירייה מכל הערוצים הדיגיטליים ולקבל עדכונים בזמן אמת באמצעות אסמס".

אפי טואטי – מנהל המכירות בפרודוור ישראל. צילום יחצ

אודות Prodware

קבוצת Prodware הינה חברת ציבורית בינלאומית (Euronext: ALPRO) המתמחה ביישום והטמעת מערכות מידע מבוססות ERP ו- CRM ממשפחת מוצרי Dynamics של חברת מיקרוסופט. ל- Prodware ניסיון רב אשר נצבר באמצעות למעלה מ- 1,250 פרויקטים ברחבי העולם. Prodware היא שותף ה- Dynamics הגדול של מיקרוסופט ב- EMEA וחברה קבועה בעשר השנים האחרונות במועדון ה- Inner Circle  היוקרתי של מיקרוסופט, המוענק לאחוזון העליון של שותפי מיקרוסופטDynamics  בעולם, כאות הצטיינות על הישגים מתמשכים. ל- Prodware מעמד ייחודי של GSI  (Global System Integrator) מטעם מיקרוסופט.

Prodware ישראל היא שותף ה- Dynamics הגדול ביותר של מיקרוסופט בשוק הישראלי ומפיצה בלעדית של מערכות ERP של מיקרוסופט המותאמות לשוק הישראלי. Prodware מעסיקה בישראל למעלה מ- 150 מומחים בתחום אינטגרציית מערכות מידע, ניהול קשרי לקוחות, ERP ,Enterprise mobility ותשתיות ענן. Prodware  מנוהלת בישראל על ידי יוסי חיימוב. בין לקוחות  Prodware שיישמו מערכות :ERP דוראד, ISS ישראל, 888 , H&M, הולמס פלייס, פוינטר, פקר פלדה, ועוד. לקוחות Prodware שיישמו מערכותMicrosoft Dynamics 365 (CRM): ורינט מערכות, בית ההשקעות מיטב דש, איקאה, בינת, לובינסקי, קופ"ח מאוחדת, עיריות: תל אביב, ירושלים, כפר סבא, בת ים ורמת גן, משרדי הממשלה: המשפטים, משרד הבריאות, הנהלת בתי המשפט, ממשל זמין והמשרד להגנת הסביבה ושב"ס.

כתיבת תגובה