פרופ' אמיר ירון, נגיד בנק ישראל ימשיך לקדנציה נוספת

הנגיד: "לפנינו משימות רבות וחשובות בגזרה הכלכלית ואעשה את כל אשר ביכולתי כדי שנעמוד בהן בהצלחה ובמקצועיות" | בהתאחדות התעשיינים בירכו על הארכת כהונת הנגיד: "שמחים שהוא יישב על ההגה הכלכלי של בנק ישראל גם בשנים הקרובות"

נגיד בנק ישראל, פרופ' אמיר ירון | צילום: דוברות בנק ישראל

ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר האוצר בצלאל סמוטריץ' סיכמו על הארכת כהונתו של נגיד בנק ישראל פרופ' אמיר ירון לקדנציה נוספת.

ההחלטה תובא לאישור הממשלה בישיבתה הקרובה.

הנגיד הודיע כי הוא מקבל את הבקשה לכהונה לקדנציה נוספת, וכי ימשיך להנהיג את בנק ישראל ולפעול בכל כוחו ובכל מרצו בארץ ובעולם, יחד עם כל עובדי בנק ישראל, לטובת המשק וכלכלת ישראל.

פרופסור אמיר ירון, נגיד בנק ישראל: ״אני מודה לראש הממשלה ולשר האוצר על ההחלטה ועל הבעת האמון בי ובבנק ישראל. לפנינו משימות רבות וחשובות בגזרה הכלכלית ואעשה את כל אשר ביכולתי כדי שנעמוד בהן בהצלחה ובמקצועיות לטובת המשק והמדינה״.

נשיא התאחדות התעשיינים ויו״ר נשיאות המעסיקים והעסקים, ד״ר רון תומר, בירך על ההחלטה להארכת כהונתו של נגיד בנק ישראל, אמיר ירון, ומסר כי ״הנגיד נווט היטב את הכלכלה בקדנציה הראשונה. אנו שמחים שהוא יישב כמבוגר אחראי על ההגה הכלכלי של בנק ישראל גם בשנים הקרובות, דבר שייתרום ליציבות ולוודאות וימשיך את שיתוף הפעולה הפורה מול המגזר הפרטי״

כתיבת תגובה