'פרטנר' פתחה חנות חדשה ומעבדת תיקונים בקניון מלחה

חברת התקשורת 'פרטנר' חנכה בסוף השבוע הקודם, רגע לפני חג השבועות, סניף חדש בירושלים. לרגל הפתיחה מציעה החברה מבצעים והטבות ללקוחות כל החברות שייכנסו לחנות החדשה שבקניון מלחה

חנות ומעבדה. צילום: Stock Rocket, שאטרסטוק

קבוצת התקשורת 'פרטנר' חנכה חנות חדשה בירושלים. החנות הממוקמת בקומה השלישית של קניון מלחה, כוללת עמדות התנסות במוצרים ובטכנולוגיות חדשות, ומעבדת תיקונים המבטיחה השלמת טיפול במכשיר בתוך שעתיים או עד שני ימים עסקים במקרים מורכבים.

בתכנון החנות החדשה הושם דגש על חוויה טכנולוגית, מעוצבת וידידותית למשתמש, ומוצגים בה מוצרים חדשניים לחוויית צפייה ושמע מתקדמת, בדגש על "חיבוריות" בכל מקום, בכל זמן ומכל מכשיר. הערך אותו ניכסה פרטנר מעת ההשקה.

המבקרים בחנות יוכלו להתנסות במוצרים וטכנולוגיות שונות, בהם: מצלמות GoPro, מקרנים, מוצרי אודיו, אוזניות, רמקולים, מקרני קול ועוד. בפרטנר אומרים כי בחנות שמהווה הרחבה לנוכחות של פרטנר בירושלים, ייהנו הלקוחות משירות מקצועי בעמדות מיוחדות שעוצבו בדגש על נושא הנגישות, מייעוץ בנוגע למכשירים חדישים ולאופן השימוש, ומשירותי טכנאי במעבדת תיקונים המשרתת את לקוחות כל החברות.

לרגל ההשקה הרשמית וקביעת המזוזה, הגיע מנכ"ל פרטנר איציק בנבנישתי, אשר גדל בירושלים לחנות החדשה, וציין שהוא תמיד שמח להגיע למרכזי החברה בעיר בה גדל. לגזירת הסרט המסורתית, הצטרפה נציגות מרשימה של הנהלת החברה, שכללה את המשנה למנכ"ל, סמנכ"לית משאבי אנוש וסמנכ"ל החטיבה הפרטית-קמעונאית.

לרגל הפתיחה הכריזה פרטנר על מבצעים מיוחדים והטבות ייחודיות ללקוחות החנות במלחה שיהיו בתוקף עד סוף החודש, במסגרתם תעניק החברה לכל לקוח שיגיע לחנות מטען נייד במפגש עם נציג ועד גמר המלאי.

בנוסף, יינתנו 50% הנחה על תיקוני מסכי סמארטפונים המתבצעים במעבדת התיקונים בחנות, אביזרים מתקדמים ללא מע"מ, בהם מגוון כיסויים, מגני מסך ואביזרי טעינה וגיבוי לסמארטפונים, והנחות של מאות שקלים על מבחר סמארטפונים של החברות המובילות. כל המבצעים, כולל מטען נייד במתנה והנחה על תיקוני המעבדה, יינתנו ללקוחות כל החברות ולא רק ללקוחות החברה.

כתיבת תגובה