פרישה מפתיעה ומטלטלת: מנכ"ל בזק הודיע על פרישתו

אחרי ארבע שנים בתפקיד, מנכ"ל בזק, דודו מזרחי, הודיע היום במפתיע על פרישה | הוא הוביל, בין היתר, את השקת הסיבים האופטיים בבזק, עם קצב פריסה המהיר בעולם – תחום שההנהלה הבאה בעקבותיו תמשיך להתמודד איתו ועם השינויים הרבים בעולם האינטרנט

דודו מזרחי | צילום: בזק, טוויטר

פרישה מטלטלת: מנכ"ל בזק, דודו מזרחי, הודיע היום לדירקטוריון החברה כי החליט לפרוש, לאחר כ-4 שנים בתפקיד. מזרחי יישאר בתפקידו עד שיימצא מחליף וככל שיידרש להעברה מסודרת של ניהול החברה.

מזרחי ניהל את בזק באחת התקופות המאתגרות ביותר שהיו בשוק התקשורת בכלל ובבזק בפרט. הוא הוביל, בין היתר, את השקת הסיבים האופטיים בבזק, עם קצב פריסה המהיר בעולם. בתקופת מזרחי בזק הציגה תוצאות כספיות מצוינות, תוך גידול בהכנסות וברווחיות, בזכות גידול משמעותי בפעילות האינטרנט, צמיחה מהירה בהכנסות מהשוק העסקי ופיתוח מנועי צמיחה חדשים.

בעקבות ההחלטה אמר מזרחי, "אחרי למעלה מ-20 שנים בקבוצת בזק, וקרוב ל-4 שנים בתפקיד המנכ"ל, אני חש שזה הזמן עבורי לעשות שינוי. כשנכנסתי לתפקיד המנכ"ל ב- 2018, מצאתי חברה בפוסט טראומה, מנסה להתאושש מהמשבר שפקד אותה, ומתמודדת עם חוב כבד, שחיקה חדה בהכנסות ואובדן מנויים בהיקף גדול. היום, כארבע שנים אחרי, בזק היא חברה חזקה, עם גידול עקבי בהיקף ההכנסות ובמצבת הלקוחות, ועם מאזן בריא ואיתן. השיפור המשמעותי שהושג בכל הפרמטרים העסקיים של החברה, הושג בזכות העובדות והעובדים המדהימים של בזק, שעם הרבה מאמץ והמון נשמה, הביאו למהפך המוצלח שעברה החברה. בזק של היום היא חברה חזקה עם תשתיות מעולות, הערכה גבוהה של הלקוחות, הנהלה מנצחת, תרבות ארגונית מצויינת, ועובדים המהווים גאווה של ממש. 

"אני מבקש להודות לשותפיי לדרך – לצוות ההנהלה המצוין, לעובדות ועובדי החברה, לדירקטוריון החברה ולבעלת השליטה, קרן סרצ'לייט, על האמון ועל השותפות לדרך". 

 

יו"ר קבוצת בזק, גיל שרון, מסר בעקבות ההודעה כי, "דודו ניהל את בזק בתקופה מורכבת ומאתגרת מאין כמוה, והוביל לביצועים תפעוליים ופיננסיים שאין שני להם. דודו מותיר אחריו חברה במצב מצויין, כזאת המשקיעה בעתידה עבור לקוחותיה, מתוך תפיסת מובילות ארוכת טווח. אני מודה לדודו על תקופת העבודה המשותפת, ומאחל לו הצלחה רבה בהמשך דרכו המקצועית".

כתיבת תגובה